۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی است که باید فتح شود
کد خبر: ۳۵۰۴۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۵ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان قزوین:

انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی است که باید فتح شود

مدیرکل اوقاف استان قزوین با بیان اینکه انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی است که باید فتح شود؛ گفت: امروز استکبار در یک جبهه قرار گرفته و به دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات است.

انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی است که باید فتح شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اولین جلسه کمیته برنامه ریزی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور مدیرکل، معاونین روسای ادارات ستادی و اجرایی این اداره کل و سایر اعضاء کمیته ظهر امروز(چهارشنبه) برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی در این جلسه ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد اظهار کرد: سوم خرداد یکی از مهم‌ترين وقایع در تاريخ انقلاب اسلامي بود، فتح خرمشهر نه يك واقعه نظامی، بلکه يك مفهوم انساني است؛ تاریخ ايران مملو از حوادث تلخ و شيرين و فراز و نشيب‌هاي مختلف است.

وی افزود: تاریخ معاصر ما با شكست و سقوط و عقب‌نشيني و از دست رفتن بخش‌هاي مختلف كشور و تسليم شدن در برابر قدرت‌هاي بيگانه آغشته شده بود، با پيروزي انقلاب اسلامي جريان تاريخ در ايران مسير متفاوتي را در پيش گرفت؛ از اين به بعد بود كه پيروزي، سربلندي، مقاومت و تاراندن مهاجمان و سرسختي براي حفظ حتي يك ميلي‌متر از خاك كشور تبديل به رسم ايرانيان شد.

مجیدی بیان کرد: فتح خرمشهر، پاياني بود بر صدها سال به يغما رفتن خاك اين سرزمین كه به واسطه حماقت و خيانت پادشاهان بر تاريخ ما تحميل شد؛ حتي رژيم استبدادي- استعماري پهلوي نيز بخش‌هایی از کشورمان را به بیگانگان بخشید.


وی عنوان کرد: اين بار ملتي كه با دم مسيحايي امام خميني(ره) زنده شده بود، با تكيه بر توانمندي‌ها و ايمان خود، تاريخ را تغيير داد و به اين ترتيب، سوم خرداد روزي شد به وسعت همه تاريخ و خرمشهر، شهري شد به بزرگي يك ملت؛ به همین دلیل بود که فرمانده بزرگ این آزادسازی در سخنی تاریخی و تاریخ‌ساز فرمود «فتح خرمشهر فتح خاك نيست، بلكه فتح ارزش‌های اسلامی است.»

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی است که باید فتح شود؛ اظهار کرد: امروز استکبار در یک جبهه قرار گرفته و به دنبال جلوگیری از حضور مردم در انتخابات است؛ لذا برای ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق‌های رأی، باید با تمام ظرفیت‌های که داریم به میدان بیاییم و امیدواریم به مدد الهی و با حضور مردم شاهد فتح الفتوح خرمشهری دیگر باشیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه شهروندان است، بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است و این مشارکت حداکثری برای نظام اسلامی و کشور خصوصاً در برهه حساس کنونی و هجمه‌های بی‌شمار دشمنان، عزت بخش و اقتدارآفرین خواهد بود.


وی با اشاره به برنامه ریزی‌های پیچیده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور تزریق ناامیدی در مردم تاکید کرد: همه ما باید شرکت پرشور در انتخابات را به عنوان یک تکلیف باور داشته باشیم و با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام و انقلاب بزنیم.

مجیدی گفت: مقاومت مظلومانه و مقتدرانه که در یمن و فلسطین رخ داده است، همه از برکات ایستادگی ملت ایران است که این ایستادگی حتماً در برابر ظلم و زورگویی مستکبران از وجوه تمدنی انقلاب اسلامی است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته‌اند؛ بوده و هم مایه دلسردی دشمنان اسلام باشد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه برنامه‌های مکتوب مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت و در حوزه مسائل اداری ضمن برطرف کردن موانع پیشرو بر حمایت و پشتیبانی از طرح‌هایی که مصوبه کمیته را کسب کردند تاکید شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان