۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سامانه بارشی جدید در راه است/ مرگ ۲نوجوان الموتی بر اثر برخورد صاعقه
کد خبر: ۳۵۰۴۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۳ ساعت: ۱۲:۱۸ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین:

سامانه بارشی جدید در راه است/ مرگ ۲نوجوان الموتی بر اثر برخورد صاعقه

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: از بعدازظهر فردا تا اواخر وقت روز چهارشنبه، استان قزوین تحت تأثیر سامانه بارشی جدید قرار می‌گیرد.

سامانه بارشی جدید در راه است/ مرگ ۲نوجوان الموتی بر اثر برخورد صاعقه
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که برای امروز وضعیت جوی در استان قزوین به نسبت پایدار است و شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.

وی افزود: در ساعات بعدازظهر همزمان با گذر ریزموج‌هایی از آسمان استان قزوین، شاهد افزایش ابر در برخی از مناطق استان خواهیم بود.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: از آخر وقت امشب در ارتفاعات استان قزوین، رگبار و رعد و برق و بارش‌های خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از بعدازظهر فردا تا اواخر وقت روز چهارشنبه، استان قزوین تحت تأثیر سامانه بارشی جدید قرار می‌گیرد و بر همین اساس شاهد رگبار، رعد و برق، بارش‌های ناگهانی و شدید و همچنین تگرگ خواهیم بود.

آخوندی به مردم توصیه کرد در این مدت، با توجه به وزش شدید باد و برخورد صاعقه، از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و با توجه به احتمال سیلابی شدن مسیل ها، به هیچ وجه در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.

وی در پایان گفت: ساعت ۱۴ و سی دقیقه روز گذشته دو نوجوان ۱۴ و ۱۵ ساله در روستای پیچ بن الموت شرقی بر اثر برخورد صاعقه فوت کردند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان