۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین اینستاگرام صفحه نماینده مردم قزوین را مسدود کرد
کد خبر: ۳۵۰۳۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۳/۱ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

تکرار ترور آزادی بیان در اینستاگرام؛

اینستاگرام صفحه نماینده مردم قزوین را مسدود کرد

روابط عمومی دفتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس با انتشار بیانیه ای مسدود کردن اینستاگرام این نماینده را نقض آشکار آزادی بیان توسط مدعیان آن دانست.

اینستاگرام صفحه نماینده مردم قزوین را مسدود کرد

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از خانه ملت؛ روابط عمومی دفتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با انتشار بیانیه ای مسدود کردن اینستاگرام این نماینده را نقض آشکار آزادی بیان توسط مدعیان آن دانست.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

در چند روز گذشته اینستاگرام در ادامه جریان تروریسم سایبری، اقدام به مسدود کردن صفحه رسمی اطلاع‌رسانی اخبار فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز کرده است. پیگیری‌ها نشان از آن دارد که این اقدام به دلیل انتشار مواضع شجاعانه دکتر محمدبیگی در خصوص حمایت از محور مقاومت و مظلومیت فلسطین و انتشار تصاویر سردار سلیمانی انجام و صفحه مسدود شده است.

حذف صفحات مختلف و یا پست‌ها و تصاویر جریان مقاومت و به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نشان از ترس و واهمه بسیار دنیای استکبار از زنده نگه‌داشتن یاد و نام آن‌ها دارد. این اقدام اینستاگرام در مخالفت آشکار با آزادی بیان و اندیشه قرار دارد و نشانه دیگری از سرکوب اندیشه توسط مدعیان جریان آزادی اطلاعات است.

بی شک ایجاد زیرساخت قوی برای توسعه و استقبال از شبکه های اجتماعی بومی ضرورتی اجتنابناپذیر و مهم در حوزه ارتباطات خواهد بود که امید است مسئولان اجرایی و نمایندگان محترم گام های بلندی در این حوزه بردارند.

ضمن اعتراض به این اتفاق و پیگیری برای بازگشت صفحه پیشین، بدین وسیله اعلام می‌شود صفحه جدید اطلاع‌رسانی اخبار و مواضع دکتر فاطمه محمدبیگی به آدرس Dr-mbeygii@ فعالیت خود را آغاز می کند.

امید است با حضور در این صفحه جدید حمایت خود را از مواضع این بانوی نماینده انقلابی اعلام کنید.

روابط عمومی دفتر دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان