۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۴ معبر اصلی و فرعی در اقبالیه به نام شهدا نامگذاری شد
کد خبر: ۳۵۰۳۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۹ ساعت: ۱۴:۳۵ ↗ لینک کوتاه

با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا؛

۲۴ معبر اصلی و فرعی در اقبالیه به نام شهدا نامگذاری شد

هفت معبر اصلی و ۱۷ معبر فرعی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به نام شهدای شاخص ملی و شهر اقبالیه نامگذاری شد.

۲۴ معبر اصلی و فرعی در اقبالیه به نام شهدا نامگذاری شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، جلسه کمیته نامگذاری معابر شهر اقبالیه با حضور غلامرضا فرجی شهردار اقبالیه، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین و جمعی از مسئولان شهری اقبالیه برگزار شد.

در این جلسه، فرجی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهمترین اهداف نامگذاری معابر به نام شهداست.

وی افزود: هر چقدر نام شهدا در سطح شهر عطرآگین شود، قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان بیشتر برای شناخت سیره و منش شهیدان ترغیب خواهند شد و همین موجب احیای مفاهیم ارزشی در سطح جامعه می‌شود.

در ادامه این جلسه، شهردار، اعضای شورای اسلامی و دیگر اعضا در  مورد نامگذاری معابراصلی و فرعی با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند.

در جلسه فوق، نامگذاری هفت خیابان به نام‌های شهیدان ملی از جمله مصطفی چمران، حجت‌الاسلام سید محمد بهشتی، محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر و شهدای شهر اقبالیه و همچنین آزادگان مصوب شد.

در ادامه این جلسه، نامگذاری 17 کوچه به نام‌های شهدا مصوب شد و مقرر شد که اقدامات لازم در جهت این نامگذاری‌ها انجام شود. همچنین در جلسه فوق مصوب شد نامگذاری‌ها با نصب تابلوهای جدید که امکان درج بیوگرافی و عکس شهید باشد، انجام شود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان