۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند
کد خبر: ۳۵۰۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۸ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶زرهی قزوین:

اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین گفت: در حوزه آمادگی نیروهای مسلح امروز به جایی رسیدیم که در تمام تجهیزات نظامی دارای قدرت و توان قابل توجه در کشور و منطقه هستیم و به خودکفایی رسیدیم.

اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، امیرسرتیب دوم بابک جلالی ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶زرهی قزوین برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فعل و انفعالاتی در گسترش ناآرامی‌ها در اقصی نقاط کشور شکل گرفت و بسیاری از نیروهای مسلح به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: در عملیات بیت‌المقدس، ارتش عراق تا بن دندان مسلح و به لحاظ امکانات قابل توجه بود و بعثی‌ها ۱۹ ماه برای تصرف خرمشهر تلاش کردند چراکه تصرف این شهر به عنوان نماد پیروزی ارتش بعث بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶زرهی قزوین عنوان کرد: به فضل خداوند متعال، رهبری امام راحل و دلاورمردی نیروهای ارتش و نیروهای مردمی موجب آزادسازی خرمشهر از دست بعثی‌ها شد.

امروز در حوزه تجهیزات به قدرت قابل توجهی رسیدیم

جلالی بیان کرد: در حوزه آمادگی نیروهای مسلح امروز به جایی رسیدیم که در تمام تجهیزات نظامی دارای قدرت و توان قابل توجه در کشور و منطقه هستیم و به خودکفایی رسیدیم.

وی عنوان کرد: ایرانی‌ها نسبت به کشور خود متعهد هستند و مهم‌ترین عامل رمز پیروزی در عملیات و موفقیت‌های جنگی، فضل الهی، فرمان امام راحل و خواست مردم بدون نفاق و تفرقه‌افکنی بود.

این مقام مسئول گفت: در زمان جنگ تحمیلی باتوجه به نیاز شرایط موجود نیز سپاه پاسداران شکل گرفت و هر بخشی وظیفه خود را انجام می‌داد اما امروز همه نیروهای مسلح زیرنظر فرماده کل قوا قرار گرفتند و ستاد کل به فرماندهی مقام معظم رهبری، به تمامی نیروهای مسلح اشرافیت دارد.

وی با بیان اینکه لشکر ۱۶زرهی قزوین افتخار حضور در جبهه‌ها را دارد، یادآور شد: امروز لشکر در مرزها حضور دارد و عملیات پاکسازی در تمام مناطق جنگی انجام می‌شود و این عملیات همچنان ادامه دارد.

جلالی در پایان تصریح کرد: همکاری و هم‌افزایی مناسبی بین حفاظت اطلاعات و لشکر صورت می‌گیرد و همکاری‌ها ادامه دارد و این دو جدا از هم نیستند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان