۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جشنواره تعاونی‌های برتر در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۷ ساعت: ۱۳:۵۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

جشنواره تعاونی‌های برتر در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از برگزاری شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به منظور شناسایی و معرفی الگو‌های موفق در این بخش خبر داد.

جشنواره تعاونی‌های برتر در قزوین برگزار می‌شود
رضا گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر از ۱۳ تا ۲۰ شهریور با هدف فراهم کردن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تعاونی‌های استان تا ۱۸ خردادماه فرصت دارند برای بارگذاری مدارک و مستندات مجامع عمومی، اطلاعات اعضا و شاغلان تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون اقدام و اطلاعات اعضای هیئت مدیره و بازرسان تعاونی را به روز کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: تعاونی‌هایی که برای به هنگام سازی اطلاعات در موعد مقرر اقدام کنند و واجد شرایط برای شرکت در جشنواره باشند از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیرماه فرصت دارند پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر را تکمیل و با بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه جامع هوشمند برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

گفتنی است؛ هم اکنون ۸۲۵ تعاونی در قالب تعاونی‌های مختلف با ایجاد ۱۰ هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی در استان قزوین فعالیت می‌کنند. انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان