۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کشاورزان الموت غربی ۵۱۸ کیلو برنج به نیازمندان اهداء کردند
کد خبر: ۳۵۰۲۲۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۵ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته امداد الموت غربی:

کشاورزان الموت غربی ۵۱۸ کیلو برنج به نیازمندان اهداء کردند

رئیس کمیته امداد الموت غربی گفت: جمعی از کشاورزان الموت غربی در اقدامی خداپسندانه ۵۱۸ کیلوگرم برنج به نیازمندان بخش الموت غربی اهداء کردند.

کشاورزان الموت غربی ۵۱۸ کیلو برنج به نیازمندان اهداء کردند
 جواد میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) رسالت بزرگ خدمت به محرومان را بر عهده دارد، اما این رویکرد با اتکاء به کمک‌های مردمی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: خداوند سبحان را شاکریم که علی‌رغم محرومیت منطقه الموت غربی بازهم شاهد فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان آحاد مردم این منطقه هستیم.

رئیس کمیته امداد الموت غربی تصریح کرد: جمعی از کشاورزان الموت غربی در اقدامی خداپسندانه ۵۱۸ کیلوگرم برنج به نیازمندان الموت غربی اهداء کردند.

وی گفت: همچینن یکی از خیران منطقه نیز ۲۵ میلیون تومان کمک نقدی برای رفع نیاز محرومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اهداء کرد.

میرزاپور عنوان کرد: منطقه الموت غربی دارای هزار و ۶۷۷ خانوار مددجو با جمعیت دو هزار و ۶۷۹ نفری تحت حمایت است که علاوه بر این تعداد هزار و ۵۴۲ نفر نیز به صورت تک خدمتی تحت حمایت هستند.

وی در پایان بیان کرد: از این میزان مددجو ۲ هزار و ۱۸ نفر سالمند هستند که لازم است خدمت رسانی به آن‌ها در فرایندی شایسته و متناسب با شرایط جغرافیایی منطقه انجام شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان