۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رئیس جمهور اصلح همواره خود را خادم مردم می‌داند/ انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است
کد خبر: ۳۵۰۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۱ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

رئیس جمهور اصلح همواره خود را خادم مردم می‌داند/ انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید خودش را خدمتگزار مردم ببیند و در سبک و روش زندگی، خودش را جدا از مردم نداند و مثل مردم زندگی کند.

رئیس جمهور اصلح همواره خود را خادم مردم می‌داند/ انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در درجه نخست باید مردم این آگاهی را داشته باشند که در انتخابات پیش رو برای چه مسئولیت حساس، مهم و اثرگذاری دست به انتخاب می‌زنند.

وی افزود: درواقع انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب موثرترین فرد اجرایی کشور است که روش مدیریت کشور را تعیین خواهد کرد و فرماندهی اجرایی آن را به دست خواهد گرفت؛ لذا این طور نباشد که افرادی برگزیده شوند و بعدها بی‌عرضگی و ناتوانی مدیریتی خود را تحت بهانه‌های مجعولی مثل "نگذاشتند و رئیس جمهور کاره‌ای نیست"، مخفی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: بدون شک اساسی‌ترین شاخص‌های رئیس جمهور آینده نهفته در ویژگی‌های انقلابی او است و در وهله نخست رئیس جمهور باید شناخت دقیق و کاملی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران داشته و در ادامه برنامه‌ریزی و حرکت پرشتابی به سوی تحقق این اهداف و آرمان‌ها داشته باشد.

رئیس جمهور باید حل مشکلات را درون کشور جست‌وجو کند

وی عنوان کرد: رئیس جمهور کشور باید به‌ صورت همه جانبه به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشورمان پایبند باشد و حل مشکلات را درون کشور جست و جو کرده و چشمش به خارج از مرزها نباشد؛ همچنین دشمن و نقشه او را به خوبی بشناسد و در زمین طراحی شده او گرفتار نشود و از همه مهم‌تر تقوای سیاسی و اجتماعی داشته باشد؛ در چنین شرایطی می‌توانیم بگوییم یک کاندیدا در گام نخست روحیه انقلابی دارد.

محمدبیگی ادامه داد: پس از روحیه انقلابی، باید در میان شاخص‌های متعدد به دنبال اصلح باشیم که این شاخص‌ها معین و مشخص هستند؛ چراکه فرد اصلح کسی است که توان کار اجرایی قوی داشته باشد و بتواند بار سنگین این مسئولیت را به دوش بکشد.

وی بیان کرد: ریاست جمهوری سنگین‌ترین مسئولیت اجرایی و سیاسی در کشور ما است و با سرنوشت و زندگی تمام مردم این سرزمین گره خورده است؛ بنابراین باید در شرایط امروز جامعه مجهز به نقاط قوت روزآمد بوده و نقاط ضعف گذشتگان را هم نداشته باشد.

ریاست جمهوری سنگین‌ترین مسئولیت اجرایی و سیاسی در کشور است

این مقام مسئول یادآور شد: رئیس جمهور آینده کشور باید معتقد به قانون اساسی کشور بوده و روحیه مقاومت و ایستادگی داشته باشد، ضمن اینکه با تدبیر و با حکمت باشد و برنامه ارائه کند یعنی برای مسئولیتی که می‌خواهد بر عهده بگیرد برنامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باور داشته باشد و در مسیر اجرای آن پرشتاب و موثر عمل کند، تقوای دینی و سیاسی اهمیت فراوانی دارد و در نهایت اینکه مردمی باشد، یعنی هم خودش را خدمتگزار مردم ببیند و هم در سبک و روش زندگی، خودش را جدا از مردم نداند و چیزی ویژه‌تر از مردم طلب نکرده و مثل مردم زندگی کند.

محمدبیگی تصریح کرد: مردم وظیفه دارند که با این شاخصه‌ها به شناخت اصلح دست بزنند و اگر در این شناخت مردد بودند، بهترین راه استفاده از نظر و راهنمایی انسان‌های آزاده، امین، عادل و باتقوا و آگاه به شرایط روز کشور است.

وی تصریح کرد: شرایط روز کشور به نحوی گرفتاری‌های عظیمی در حوزه اقتصاد و معیشت خانواده‌ها رقم زده است و آنچه که مسلم است مردم به دنبال تغییر سر صحنه زندگی خود و تغییر در معیشت و سفره‌های‌شان هستند.

کشور نیاز به تغییر به نفع مردم دارد

نماینده مردم قزوین در مجلس یادآور شد: ما چهارسال قبل و هشت سال قبل شاهد بودیم که مردم روش مذاکره در خارج از مرزها و حل مشکلات از طریق مذاکره به جای پرداختن به توان و ظرفیت داخلی را انتخاب کردند که نتیجه این روش در مدیریت کشور، مشهود است؛ زیرا زمانی که دولتی تمام نگاه خودش را به خارج از مرزها بدوزد انگیزه و باوری برای اصلاح وضعیت در داخل و تکیه بر توان داخلی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: باید مردم را به این باور رساند که انتخاب اصلح و انتخاب برنامه درست و کامل، صحنه زندگی آن‌ها را تغییر خواهد داد، از قضا برخلاف گفتارهای دولتمردان بی‌تدبیر و ناتوان امروز، دولت اختیارات و توان کافی را برای بهبود وضعیت کشور در اختیار دارد و اگر یک دولت با انگیزه، پرتوان و کارآمد در راس کار باشد، خواهد توانست مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند.

محمدبیگی تاکید کرد: دولت پاسخگو هرگز ضعف خود را بر گردن بهانه واهی "نگذاشتند و نشد" نمی‌اندازد بنابراین باید در درجه اول احتمال بالای تغییر و اصلاح را به مردم یادآور شد و در درجه دوم نیز باید امکان حضور سلایق مختلف را در انتخابات فراهم کرد.

دولت پرتوان و کارآمد می‌تواند مشکلات را یکی پس از دیگری حل کند

وی اضافه کرد: البته این به آن معنا نیست که ما در بحث انتخابات امکان حضور کسانی که اساسا آرمان‌های ملت ایران را باور ندارند، دل در گرو دشمنان این خاک دارند و نفاق و ضدیت خود را با ملت و قانون اساسی اثبات کردند فراهم کنیم.

وی بیان کرد: معتقدم اگر به درستی به مردم آگاهی داده شود که انتخاب درست تا چه اندازه در تغییر و اصلاح شرایط مؤثر است، مردم خود با شور در انتخابات شرکت می‌کنند.

محمدبیگی با تاکید براینکه انتخابات پیش رو و حضور حداکثری مردم از هرچیزی مهم‌تر است، عنوان کرد: دولتی می‌تواند در آینده کار کند و وضعیت موجود را تغییر دهد که از پشتوانه مردمی محکم و موثری برخوردار باشد و بتواند روی آرای مردم و تکیه گاه مردمی خویش حساب کند و با قدرت و شجاعت پیش رود و تغییرات مورد نظر را به نفع مردم اعمال کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کشور نیاز به تغییر به نفع مردم دارد، گفت: در درجه اول انتخابات با مشارکت پرشور و حداکثر ملاک است در ثانی انتخابات پرشور تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور خواهد بود و ما را که امروز در مسیر مبارزه با دشمنی غربی‌ها و تحریم‌های ظالمانه قرار داریم با قدرت بیشتری در مسیر بی‌اثر کردن آن به پیش خواهد برد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان