۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کلیه محورهای مواصلاتی قزوین مسدود و تردد ممنوع است
کد خبر: ۳۵۰۱۵۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۱ ساعت: ۹:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان قزوین:

کلیه محورهای مواصلاتی قزوین مسدود و تردد ممنوع است

فرماندار شهرستان قزوین گفت: از روز ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت ماه کلیه محورهای مواصلاتی، دسترسی‌های اصلی و فرعی شهر قزوین مسدود و تردد ممنوع است.

کلیه محورهای مواصلاتی قزوین مسدود و تردد ممنوع است
محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس کلیه هتل‌ها، تالارهای پذیرایی، مهمانپذیرها و مراکز بوم گردی از امروز سه شنبه ۲۱اردیبهشت لغایت شنبه ۲۵اردیبهشت تعطیل بوده و مجاز به پذیرش مهمان نیست.

وی افزود: تیم‌های نظارتی از روز سه شنبه فعالیت خود را آغاز و با متخلفین برخورد سپس در صورت لزوم به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

فرماندار شهرستان قزوین گفت: از عموم مردم شریف تقاضا داریم به دلیل ممنوعیت ورود و خروج از شهر قزوین از سفر به این شهر خودداری نمایند.

وی ادامه داد: از ظهر سه شنبه۲۱اردیبهشت لغایت ظهر شنبه ۲۵ اردیبهشت ‌محدودیت‌های تردد خودرویی به ممنوعیت تبدیل خواهد شد.

شفیعی یادآور شد: با عنایت به مصوبه ستاد ملی کرونا در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس از ساعت ۱۲:۰۰ روز سه شنبه 21اردیبهشت تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه 25اردیبهشت ماه کلیه محورهای مواصلاتی، دسترسی‌های اصلی و فرعی شهر قزوین مسدود و تردد ممنوع است؛ لذا از عموم مردم درخواست داریم از ورود و خروج به شهر قزوین جددا خودداری کنند.

فرماندار شهرستان قزوین در ادامه به مسیرهای مسدود شده در طرح مذکور پرداخت و افزود: با همکاری پلیس راه و راهور ناجا، مرکز کنترل ترافیک شهرداری، اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای، جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و نظارت دقیق فرمانداری کلیه مسیرهای اصلی و فرعی اعم از ۱- لاین جنوبی پل میرزایی ۲- دسترسی دانشگاه امام خمینی(ره) ۳- دسترسی میدان شورا از سمت اتوبان ۴- ورودی و خروجی میدان خوشنویسی(جنب مجموعه تالار شهر) ۵- دسترسی مسیر جاده اسماعیل آباد ۶- تقاطع شهر محمودآباد بسمت دروازه رشت ۷- دسترسی محور کورانه از لاین جنوبی آزادگان ۸- لاین شمالی و جنوبی آزاد راه قزوین به زنجان ۹- لاین شمالی و جنوبی درسترسی به پل کورانه  بوسیله خاکریز و نیوجرسی مسدود و تردد امکان پذیر نیست.

وی در پایان گفت: متاسفانه در ادوار گذشته شاهد انجام بازگشایی خودسرانه، تخریب و تغییر مکان ادوات مسدود سازی میدانی توسط برخی شهروندان در مسیرهای مشخص شده بودیم که این بار با هماهنگی دستگاه‌ها در صورت مشاهده بازرسین یا بوسیله پایش تصویری، وسیله نقلیه متخلفین شناسایی، توقیف و اعمال قانون سپس مسببین به دستگاه قضا معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان