۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برای ادای دین به شهید سلیمانی‌ها حتما رای خواهیم داد/با انتخاب فرد اصلح اجازه باج‌گیری به دشمنان را نمی‌دهیم
کد خبر: ۳۵۰۱۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۱ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

مردم قزوین از خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۱۴۰۰می‌گویند؛

برای ادای دین به شهید سلیمانی‌ها حتما رای خواهیم داد/با انتخاب فرد اصلح اجازه باج‌گیری به دشمنان را نمی‌دهیم

مردم همیشه در صحنه استان قزوین همراه با مردم سراسر کشور همواره نشان دادند که نسبت به آینده کشورشان بی‌تفاوت نیستند لذا با دلی پرامید به داشتنی ایرانی آباد و آزاد بار دیگر شکوه حضورشان در انتخابات ۱۴۰۰ را به رخ جهانیان خواهند کشید.

برای ادای دین به شهید سلیمانی‌ها حتما رای خواهیم داد/با انتخاب فرد اصلح اجازه باج‌گیری به دشمنان را نمی‌دهیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ بدون شک یکی از مهمترین رویدادهای سال 1400، انتخابات ریاست جمهوری است که مدت زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده است.

انتخابات از ابعاد مختلفی دارای اهمیت بوده و مهمترین بعد آن حضور حداکثری اقشار مختلف است که نشان از اتحاد، انسجام و همبستگی مردم آن کشور دارد.

کشور ما در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب حوادث بی‌شماری را از سرگذرانده؛ اما ملت ایران همواره محکم و باصلابت ایستاده و اجازه ندادند تا میدان برای حضور نااهلان و بدخواهان خالی بماند؛ هرچند دشمنان ایران اسلامی در برهه‌های مختلف با انواع توطئه‌ها برای براندازی نظام دسیسه‌ها چیدند و نقشه‌ها ریختند اما با بصیرت و حماسه آفرینی مردمان این دیار تیرشان به سنگ خورده و مأیوس‌تر از گذشته در خیال خام خویش فرورفتند.

طی سال‌های اخیر دشمن در میدان دیگری صف آرایی کرده و این بار امید ملت ایران به داشتن آینده‌ای درخشان و موفق را نشانه رفته و با انواع ترفندها و تشدید تحریم‌ها سعی در تحمیل فشار مضاعف بر مردم دارد تا با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کمبودها و نارسایی‌ها نیات پلید خویش را به ثمر بنشاند.

اما مردم بصیر ایران اسلامی در سایه رهبری‌ مقام معظم رهبری و با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت همواره پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و بدخواهان نظام دادند؛ چراکه به خوبی می‌دادند "ایران، خاک دلیران، غرش شیران، همیشه جاویدان" میراث گرانبهایی به ارزش خون هزاران شهید همچون سلیمانی‌هاست که از جان خود برای حفظ و اعتلای مهین اسلامی گذشتند.

مردم فهیم ایران علی‌رغم همه تبلیغات و شایعه پراکنی دشمنان بار دیگر حماسه‌ای به یادماندگار خلق خواهند کرد و نشان خواهند داد که سرنوشت کشورشان را خود به دست خواهند گرفت نه بیگانگان.

حضور در انتخابات از واجبات است

سمیه شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در پاسخ به دلایل حضورش در انتخابات 1400 اظهار کرد: من حتما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کنم چون در شرایطی زندگی می‌کنیم که حضور تک تک افراد جامعه لازم و ضروریست؛ زیرا در شرایطی که دشمن تمام تلاشش را به کار بسته تا با انواع نقشه‌ها اتحاد و انسجام مردم را از بین ببرد، حضور در انتخابات از واجبات است.

وی افزود: ما با حضورمان در انتخابات ثابت می‌کنیم که کسی حق دخالت در امور کشورمان را ندارد و این ما هستیم که باید در آبادانی و پیشرفت میهن اسلامیمان نقش داشته باشیم.

این شهروند قزوینی تصریح کرد: پر واضح است که دشمن با تمام قوا و نیرو تلاش دارد که نگذارد فرد اصلح انتخاب شود چراکه چشم دیدن پیشرفت این جامعه امام زمانی را ندارد.

وی بیان کرد: نگاهی به تاریخ اسلام و کشورمان نشان می‌دهد که همواره دشمنان اسلام چشم دیدن عزت و سربلندی جهان اسلام را نداشته و با تلاش فراوان در جبهه باطل و با انواع نقشه‌ها تصمیم بر براندازی آن دارند؛ بنابراین ما باید با درس گرفتن از تاریخ کشورمان فردی را انتخاب کنیم که به معنای واقعی اصلح باشد و این مهم فقط با بصیرت دینی و سیاسی محقق می‌شود.

شیرمحمدی تصریح کرد: مومن باید با هوشیاری عمل کرده و امور مهم خود را انتخاب کند زیرا به قول بزرگی ما نان انتخاب خودمان را می‌خوریم و اگر در انتخاب فرد شایسته و آگاه به مسایل و مشکلات جامعه تلاش نکنیم قطعا و یقینا ضررش را اول خودمان و در آینده فرزندانمان می‌بینند.

شرکت در انتخابات ادای دین به خون شهداست

زهرا قاسم‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، اظهار کرد: رای دادن را فراتر از یک کار سیاسی دانسته و حس می‌کنم کار کوچکی در راه اطاعت از رهبری و ادای دین به خون شهداست تا این مسند دست نااهل نیفتد حتی اگر منجر به نتیجه مطلوبم نشود اما انجام تکلیف و وظیفه خواهم کرد.

وی افزود: شرکت گسترده در انتخابات نه تنها در اقتدار کشور و سیاست خارجه تاثیر بسزایی دارد بلکه به نظرم به کاندید منتخب هم انرژی مضاعف و مثبتی برای انجام وظایف خواهد داد.

این بانوی قزوینی تصریح کرد: کشور به فردی کاملا مستقل از هر حزب و نگاه جناحی نیازمند است تا به معنای واقعی با تکیه بر نیروی جوان و امکانات کشور، برنامه‌ریزی برای تولید داخلی، ممنوعیت شدید واردات و همچنین همکاری با قوه قضاییه برای مقابله با فساد تلاش کند و اقتصاد کشور را از این وضعیت نجات دهد.


با شرکت در انتخابات اجازه دخالت دشمنان در امور کشور را نخواهیم داد

سکینه طارمیلر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، اظهار کرد: قطعا در انتخابات شرکت می‌کنم زیرا انتخابات همان‌طور که از عنوانش پیداست این حق را به هرکسی می‌دهد که در انتخاب رئیس جمهور و سرنوشت کشور سهمی داشته باشد.

وی افزود: شرکت گسترده در انتخابات به بدخواهان، کم‌بینان و دشمنان هر کشوری نشان‌ می‌دهد که مردم به آنها اجازه دخالت و دست درازی نخواهند داد و خود برای امور کشورشان تصمیم می‌گیرند.

این شهروند قزوینی در مورد ویژگی فرد اصلح برای مسند ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور اگر خداشناس حقیقی باشد همه کارهایش را نیز بر مبنای رضای خدا قرار می‌دهد و چنانچه دارای همین شاخصه به معنای حقیقی باشد اصلح‌ترین فرد برای اداره کشور خواهد بود.

شرکت گسترده در انتخابات باعث اقتدار میهن است

فاطمه یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، بیان کرد: متاسفانه عده‌ای عنوان می‌کنند که ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم ولی من شرکت می‌کنم؛ چراکه واقعا وضعیت کشورم و مهم‌تر از آن تکلیف شرعی‌ام را در نظر می‌گیرم.

وی با تاکید براینکه شرکت گسترده در انتخابات باعث اقتدار میهن می‌شود؛ افزود: رئیس جمهور اصلح طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید صالح، دیندار، دارای توان مدیریتی و توانمند در اجرای امور بوده و اخلاص در عمل داشته باشد همچنین باکفایت، عدالت خواه، ضدفساد و دارای عملکرد انقلابی و جهادی و معتقد به توانمندی داخل باشد.

با شرکت گسترده در انتخابات نخواهیم گذاشت دشمنان ایران اسلامی شاد شوند

علیرضا حسینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با تاکید بر حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من قطعا شرکت می‌کنم چون هم مرجع تقلیدم آن را از ما خواسته و هم مقام رهبری آن را واجب و لازم می‌داند.

وی اضافه کرد: از سوئی به خوبی واقفم که دشمنان این مرزوبوم از عدم حضور چشمگیر مردم در انتخابات خوشحال خواهند شد لذا وقتی می‌بینم کار کوچک من دشمن را ناراحت و عدم رای من او را شاد می‌کند نمی‌خواهم مایه مسرت دشمن باشم.

این شهروند قزوینی تصریح کرد: شرکت حداکثری مردم می‌تواند دشمن را از چشم طمع داشتن به کشور و ضربه زدن به امنیت و تمامیت ارضی و اعتقادات مردم بازدارد.

وی تاکید کرد: وقتی دشمن ببیند مردم سست و کم اعتقاد شدند و نسبت به مسائل کشورشان بی‌تفاوت هستند، زمینه را برای حمله و ضربه زدن مناسب می‌بیند و در آن صورت تک تک ما در نتایجی که این کار به دنبال خواهد داشت مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

حسینی عنوان کرد: اگر در بین نامزدهای انتخاباتی هم شخصی لایق، شایسته و کاردان حضور داشته باشد و ما بدانیم و رای ندهیم در همه تصمیمات و اعمال و کارهای شخص نالایق که به عنوان رئیس جمهور کشور تعیین شود سهیم خواهیم بود.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور اصلح باید صادق، بصیر و شجاع باشد و تن به هر مذاکره‌ای ندهد و با مردم کشور یک‌رو و یکدل باشد، با مسائل داخلی و خارجی کشور با قاطعیت برخورد کند و رفع مشکلات معیشتی، مسکن، ازدواج جوانان، تورم و مبارزه با فساد را در عمل مد نظر داشته باشد.

فرد اصلح برای ریاست جمهوری باید درد مردم را درک کند

ملیحه برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، اینگونه سخن گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و هرکس که آینده کشورش برایش اهمیت داشته باشد باید در انتخابات شرکت کند.

وی افزود: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا آینده چند سال کشور را رقم خواهد زد؛ اگرچه با شرکت نکردن هم انتخابات برگزار می‌شود اما ممکن است فردی غیرصالح بر مسند ریاست جمهوری بنشیند که تبعات آن نیز شامل حال ما خواهد شد.

این بانوی خانه‌دار گفت: رئیس جمهور اصلح باید تابع ولایت فقیه باشد و درد مردم را درک کند همچنین برای پیشرفت اقتصاد کشور تلاش کرده و سعی کند اقتصادی متکی به توانایی‌های داخلی را بنا نهد زیرا با این کار علاوه بر خود اتکایی، زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم خواهد کرد.

رای می‌دهم چون به سرنوشت کشورم حساسم

معصومه صمدی دیگر شهروند قزوینی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت خواهد کرد، با قاطعیت گفت: بله من رای می‌دهم چون اولا امر ولی فقیه جامعه است، ثانیا به خاطر پاسداری از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ثالثا چون به سرنوشت کشور اسلامی‌ام حساسم و در نهایت تا چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی از دیدن شکوه حضور مردم کور شود.

کسانی که بر طبل کاهش مشارکت می‌کوبند در جبهه دشمنان ایران قرار دارند

شیما شعبانی دیگر شهروند قزوینی اظهار کرد: من در انتخابات شرکت می‌کنم زیرا مقام معظم رهبری انتخابات را برای کشور و ملت، فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید خواندند و گفتند"برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند."

وی افزود: مردم یکی از پایه‌های اصلی اقتدار ملی محسوب می‌شوند و مشارکت سیاسی بالای مردم در امور کشور و در شکل متداول آن یعنی انتخابات، تولید قدرت ملی می‌کند و توانایی لازم را برای رفع آسیب‌ها و بی اثر کردن تهدیدات افزایش می‌دهد.

این شهروند قزوینی گفت: مشارکت اندک در انتخابات، اردوگاه دشمن را برای تشدید فشارها و نتیجه‌بخش کردن تهدیدات امیدوار می‌کند و آنهایی که در این روزها بر طبل کاهش مشارکت می‌کوبند دقیقا در جبهه دشمنان ایران قرار دارند.

شرکت گسترده در انتخابات اقتدار نظام را تثبیت و تقویت می‌کند

معصومه سادات راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، بیان کرد: قطعا در انتخابات شرکت خواهم کرد چراکه حتی یک رای نیز در سرنوشت کشورم تاثیر دارد؛ ضمن اینکه شرکت گسترده در انتخابات یک حماسه است و اقتدار نظام را تثبیت و تقویت می‌کند.

این مربی پیش‌دبستانی ویژگی‌های فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری را اینگونه برشمرد: رئیس جمهور باید دارای مدیریت و باکفایت بوده و عدالت خواه و مردمی باشد.

برای ادای دین به شهدا و سردار سلیمانی‌ها حتما رای خواهم داد

زهرا محمدی یکی دیگر از شهروندان قزوینی گفت: امسال به چند دلیل در انتخابات شرکت خواهم کرد نخست اینکه برای آینده کشورم اهمیت قائلم و حضور در پای صندوق رای را وظیفه ملی و شرعی خود می‌دانم؛ همچنین برای ادای دین به شهدای انقلاب و نظام و به ویژه سردار سلیمانی حتما رای خواهم داد.


وی افزود: برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندق‌های رای، تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از امکانات تسلیحاتی آن هراس دارند.

این فعال اجتماعی عنوان کرد: به نظرم رئیس‌جمهور کشور باید دارای مدیریت و توانمندی در اجرای امور، صالح و دیندار و همچنین فردی توانمند و دارای برنامه برای کمک به برون رفت کشور از تنگناهای سخت معیشتی باشد و به کاهش آلام و آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

رای می‌دهم چون به آینده کشورم امید دارم

سوسن همتی دیگر شهروند قزوینی اظهار کرد: از آنجا که به آینده کشورم امید دارم در انتخابات شرکت می‌کنم از سوئی اگر واقعا همه از قوه عقل بهره بگیریم نه از قوه نفس، مطمئنا فردی را انتخاب می‌کنیم که دلسوز بوده و به فکر پیشرفت کشور باشد و جامعه را به سمت رشد و تعالی سوق دهد.

از حق خود در تعیین سرنوشت کشورم دفاع خواهم کرد

مریم بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، عنوان کرد: با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری قطعا شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ را وظیفه خود دانسته و از حق انتخابی که برای تعیین آینده کشورم دارم استفاده خواهم کرد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور اصلح از نظر من کسی‌ است که مدیریت قوی داشته و برای رفع مشکلات کشور فقط و فقط به نیروهای داخل کشور به خصوص جوان‌ها تکیه کند.

ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند

مریم محمدی از فعالان رسانه استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، بیان کرد: از آنجا که تعیین سرنوشت کشورم را حق شرعی و قانونی خود می‌دانم مسلما در انتخابات شرکت می‌کنم.


وی افزود: اگر بخواهم خود را از بهره‌مندی این حق محروم کنم هم به حقوق انسانی خودم و حقوق کشورم که آینده آن مستلزم انتخاب آگاهانه من و همه ایرانیان است نیز ظلم کرده‌ام.

این شهروند قزوینی گفت: شرکت گسترده در انتخابات درواقع قدرت نرم کشور را به رخ جهانیان می‌کشد و نشان می‌دهد که ملت ایران پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای را نسبت به آینده کشور نخواهند داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح بیان کرد: یک رئیس جمهور اصلح ابتدا باید از ایمان و تدین قوی برخوردار باشد تا در مواجهه با ملت ایران صادقانه رفتار کند و در کنار آن هم باید از ویژگی‌های تخصص و کارآمدی بالا بهره‌مند باشد تا بتواند با توانمندی بالا مشکلات عدیده‌ای که کشور به آن مبتلا است را حل کند که عمده و مهمترین مشکل کنونی ما بحث معیشتی و اشتغال است.

این فعال رسانه‌ای در پایان گفت: همچنین رئیس جمهور اصلح باید ولایت مدار بوده و پایبند به آرمان‌های نظام و انقلاب باشد؛ چراکه این نظام و انقلاب به سادگی به دست نیامده و خون‌های بسیاری در این راه نثار شده است که باید از آن پاسداری کرد.



به گزارش صبح قزوین؛ مردم همیشه در صحنه استان قزوین همراه با مردم سراسر کشور همواره نشان دادند که نسبت به آینده کشور حساس بوده و بی‌تفاوت نیستند لذا با اراده‌ای پولادین و دلی پرامید به داشتنی ایرانی آباد و آزاد بار دیگر شکوه حضورشان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را به رخ جهانیان خواهند کشید.

دشمنان و بدخواهان ایران باید بدانند که هرچند کشور با مشکلات عدیده‌ای در مباحث اقتصادی مواجه است اما مردم سرافراز ایران اسلامی با انتخابی اصلح زمینه پیشرفت روزافزون کشورشان را فراهم کرده و همچنان با عزمی راسخ و گام‌هایی محکم رشد و اعتلای کشور را رقم خواهند زد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان