۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین زندگی دوباره ۲محکوم به قصاص در تاکستان با گذشت اولیای دم
کد خبر: ۳۵۰۱۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۵:۱۸ ↗ لینک کوتاه

دادستان تاکستان خبرداد

زندگی دوباره ۲محکوم به قصاص در تاکستان با گذشت اولیای دم

دادستان تاکستان از زندگی دوباره دو محکوم به قصاص در تاکستان با تلاش مسئولان قضایی و گذشت اولیای دم خبرداد.

زندگی دوباره ۲محکوم به قصاص در تاکستان با گذشت اولیای دم
حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از بخشش دو محکوم به قصاص خبر داد و اظهار کرد: در اولین سازش محکوم به قصاص که مجرد نیز بوده، سال 96 در یک درگیری اقدام به ایراد جرح با چاقو نسبت به مقتول که متاهل و دارای یک فرزند نیز بود کرده و پس از وقوع قتل خود را به مراجع انتظامی معرفی کرد.

وی افزود: پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی شهرستان ارسال و پس از بررسی‌های لازم رای مبنی بر قصاص صادر و به مرحله اجرا درآمد که خانواده مقتول به اجرای حکم اصرار داشتند اما با ورود شورای حل اختلاف و دادستانی تاکستان خوشبختانه اولیا دم به حرمت ماه مبارک رمضان از اجرای قصاص صرفنظر کرده و قاتل پس از گذشت 4 سال به آغوش خانواده بازگشت.

دادستان تاکستان؛ همچنین به سازش در پرونده قتل دیگری اشاره کرد و گفت: در این پرونده نیز متهم 27 ساله در سال 98 طی یک درگیری بر سر زمین‌های کشاورزی شخص 50 ساله و متاهلی را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جرم با معرفی خود به مراجع انتظامی رسیدگی در محاکم قضایی آغاز و انجام جرم توسط متهم به اثبات رسیده و رای مبنی بر قصاص وی صادر شد.

وی در پایان گفت: این پرونده پس از طی تشریفات قانونی در نوبت اجرا قرار گرفته بود، که با پیگیری و تلاش شورای حل اختلاف دادسرا و دادستانی تاکستان اولیا دم مقتول از حق خود گذشت کردند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان