۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین احراز صلاحیت‌ها براساس قانون و بدون نگاه سیاسی باشد/مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ثروت اجتماعی است
کد خبر: ۳۵۰۱۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۳۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

احراز صلاحیت‌ها براساس قانون و بدون نگاه سیاسی باشد/مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ثروت اجتماعی است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: تلاش اعضای هیئت‌‌های نظارت و اجرایی باید در راستای عمل به مر قانون به دور از نگاه سیاسی و حزبی باشد تا حقی تضییع نشود.

احراز صلاحیت‌ها براساس قانون و بدون نگاه سیاسی باشد/مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک ثروت اجتماعی است
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ اظهار کرد: انتخابات فرصتی برای خدمت منتخبان ملت به مردم و طلایی کردن آرمان‌های انقلاب و نظام است که خون‌های زیادی برای به ثمر رسیدن و اعتلای آن ریخته شده است.

وی افزود: افرادی که برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا تایید صلاحیت می‌شوند در صورت انتخاب از سوی مردم چهار سال سکان امور را به دست خواهند گرفت؛ لذا باید در احراز صلاحیت‌ها دقت داشت.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: تلاش اعضای هیئت‌‌های نظارت و اجرایی باید در راستای عمل به مر قانون به دور از نگاه سیاسی و حزبی باشد تا حقی تضییع نشود.
 
وی تاکید کرد: در شناخت قانون و عمل به آن باید دستورالعمل‌ها و قوانین انتخابات توسط اعضای هیئت اجرایی و نظارت مطالعه شود؛ چراکه آنچه برای همه ما مهم است مطالعه دستورالعمل‌ها و قوانین و اجرای دقیق آن و احترام به وظایف قانونی است.

نباید در احراز صلاحیت اشخاص، اهداف و غرض ورزی شخصی را دخیل کرد
 
محمدبیگی با تاکید براینکه نباید در احراز صلاحیت اشخاص، اهداف و غرض ورزی شخصی را دخیل کرد؛ بیان کرد: جلب اعتماد مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است لذا در احراز صلاحیت‌ها نباید مباحث سیاسی و جناحی را دخیل کرد بلکه بحث سلامت و مر قانون را باید مدنظر قرار داد.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: باید تلاش کنیم جبهه انقلاب را وسیع‌تر و دایره جذب اقشار مختلف جامعه را گسترده سازیم اما مطمئنا خطوط قرمز و اصول و اهداف اسلام و انقلاب نیز برای ما حائز اهمیت است.
 
وی تصریح کرد: با کسی تعارف نداریم و هرکسی که روی خطوط قرمز پا بگذارد و اصول را نادیده بگیرد با آنها نیز محکم و مقتدر مقابله می‌کنیم.
 
محمدبیگی بیان کرد: متاسفانه اقدامات غیرقانونی و رفتارهای نادرست برخی مسئولان همچون ویژه خواری و زمین خواری و رانت خواری و بسترسازی برای داشتن موقعیت خوب برای آقازاده‌ها موجب ناامیدی و دلسردی مردم از عملکرد برخی مسئولان و اعضای شورای شهر و روستا در برخی از مناطق شده که باید امیدآفرینی کرد.

رای مردم تعیین کننده سرنوشت کشور است
 
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: بی شک در صورت ورود افراد صالح در دور رقابت انتخابات 1400 شاهد افزایش اعتماد مردم نسبت به شوراها بوده و قطعا شاهد مشارکت بالا خواهیم بود.
 
وی با تاکید بر تعیین کننده بودن رای مردم در سرنوشت کشور بر لزوم احترام به آرای آنها تاکید کرد و گفت: باید طوری رفتار کنیم که اعتمادسازی شود و مردم وارد عرصه انتخابات شوند زیرا مردم مولفه ثروت اجتماعی کشور هستند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات، این رویداد مهم سیاسی قطعا با رعایت پروتکل‌ها در موعد قانونی خود برگزار می‌شود و به تعویق نخواهد افتاد مگر اینکه مقام معظم رهبری یا ستاد ملی کرونا بخواهند تصمیمات عاجل و ویژه‌ای با توجه به شرایط کرونایی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان