۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مراسم وداع با ضیافت الهی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۰۱۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

همزمان با بیست‌وهشتم ماه رمضان؛

مراسم وداع با ضیافت الهی در قزوین برگزار می‌شود

مراسم معنوی وداع با ماه مبارک رمضان روز سه‌شنبه مصادف با شب ۲۸ ماه مبارک رمضان در مهدیه بزرگ قزوین برگزار می‌شود.

مراسم وداع با ضیافت الهی در قزوین برگزار می‌شود
علی جلیلوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: دهمین مراسم شب وداع با ماه مبارک رمضان در سال جاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم معنوی وداع با ماه رمضان روز سه شنبه مصادف با شب 28 ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ در مهدیه بزرگ قزوین واقع در بلوار شهید لشکری با مشارکت هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان قزوین با دعوت از عموم مردم قزوین برای حضور در مراسم تصریح کرد: امسال نزدیک به 70هیئت حسینی در قزوین در برگزاری این برنامه پرفیض مشارکت دارند.


وی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های خاص برنامه وداع با ماه رمضان در سال جاری، برگزاری مراسم به شکل خودرویی است و مردم شریف قزوین می‌توانند بدین صورت در مراسم مشارکت داشته باشند ضمن اینکه مراسم به صورت حضوری نیز برگزار می‌شود.

جلیلوند در خصوص ضوابط منع تردد شبانه اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم جهت تسهیل حضور مردم در مراسم شب وداع انجام شده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، مداحی ابوذر بیوکافی و روایت گری حاج حسین یکتا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان