۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری آیین سنتی گلریزان در برنامه افطار شبکه قزوین/۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک‌ خیران هستند
کد خبر: ۳۵۰۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین خبرداد

برگزاری آیین سنتی گلریزان در برنامه افطار شبکه قزوین/۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک‌ خیران هستند

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین خبرداد.

برگزاری آیین سنتی گلریزان در برنامه افطار شبکه قزوین/۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار کمک‌ خیران هستند
علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: مردم استان قزوین از دیرباز بر اساس روحیه انسان‌دوستانه و تکریم و نوع دوستی خود همواره  گره‌گشایی از یکدیگر را وظیفه انسانی خود می‌دانستند و یکی از حوزه‌هایی که مردم در آن نقش بسزایی دارند آیین سنتی گلریزان است.

وی افزود: برمبنای این سنت حسنه، صدا و سیمای مرکز قزوین با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران، زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد که این مهم در ویژه برنامه افطار «ماه من» ساعت 19:15 در قالب بخش‌های متنوع روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی «ماه من» که باعث جلب مشارکت‌های مردمی در این زمینه می‌شود، گفت: در بخشی از برنامه چهره‌های سرشناس کشوری همچون بازیگران، ورزشکاران و فوتبالیست‌ها حضور پیدا کرده و ضمن گفتگو با مجری از مخاطبان برای شرکت در این گلریزان دعوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش دیگر برنامه با حضور یک میهمان خیر صندوقچه آرزوهای کودکان نیازمند باز می‌شود و میهمان برنامه که یکی از خیرین استان قزوین است، آرزوی نوشته شده در کاغذ را برای آن کودک برآورده می‌کند.

آزادی 213 زندانی جرائم غیرعمد در ماه رمضان سال گذشته

عبدیان مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین نیز اظهار کرد: رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در شکل‌دهی و هدایت پویش‌های خیرخواهانه و کمک‌های مردمی  بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه سال گذشته افطار صدا و سیمای مرکز قزوین که با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد روی آنتن رفت، توانست گام‌ مهمی در جلب مشارکت‌های آحاد مختلف جامعه بردارد.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین تصریح کرد: در ماه رمضان سال گذشته 213 زندانی آزاد شدند و زمینه آزادی زندانیان بدهکار تا سقف 50 میلیون تومان فراهم شد و در برنامه امسال نیز قصد بر این است تا زمینه آزدی زندانیان تا سقف 100 میلیون تومان فراهم شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس میزان کمک‌های مردمی  در 14 روز ابتدای رمضان 1400 مبلغ هفت میلیارد و 100میلیون ریال و میزان کمک در رمضان سال گذشته مبلغ 13میلیارد و 550 میلیون ریال بوده است.

عبدیان در پایان گفت:150 زندانی جرائم غیرعمد که جمع بدهی آنها 150 میلیارد ریال است، چشم انتظار کمک‌های مردم شریف استان قزوین هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان