۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هشدار درباره احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در قزوین
کد خبر: ۳۵۰۱۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین اعلام کرد

هشدار درباره احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در قزوین

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین گفت: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدت بارش‌ها به حدی است که احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.

هشدار درباره احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در قزوین
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که از امروز تا پایان هفته با توجه به گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو از منطقه، در ساعات بعدازظهر و شب در برخی از نقاط استان رشد ابرهای همرفتی را شاهد خواهیم بود‌.

وی افزود: تا پایان هفته افزایش ابر و البته در پاره‌ای مناطق رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید و در مناطق مستعد استان هم احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: در برخی از مناطق استان قزوین، برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه شدت بارش‌ها به حدی است که احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد و در طی این مدت حتماً خطر صاعقه را هم در نظر داشته باشید.

وی عنوان کرد: به لحاظ دمایی، روز گذشته حداکثر دما در شهر رازمیان به 30 درجه سلسیوس رسید و امروز با توجه به جریانات شمالی کمی کاهش دمای احساسی را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان