۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین عدم شرکت در انتخابات ظلم به حقوق ملت ایران است/ انتخاب رئیس جمهور اصلح، آینده کشور را می‌سازد
کد خبر: ۳۵۰۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۲۰ ساعت: ۷:۵۸ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

عدم شرکت در انتخابات ظلم به حقوق ملت ایران است/ انتخاب رئیس جمهور اصلح، آینده کشور را می‌سازد

استاندار قزوین گفت: باید بدانیم اگر دشمن به هدف خود برسد و ما انتخابات را جدی نگیریم به خودمان ظلم کردیم؛ چراکه سرنوشت مردم در اختیار فردی قرار می‌گیرد که از دانش و تجربه کافی برخوردار نیست.

عدم شرکت در انتخابات ظلم به حقوق ملت ایران است/ انتخاب رئیس جمهور اصلح، آینده کشور را می‌سازد
هدایت‌الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ از چند منظر مهم است؛  اظهار کرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور نماینده عالی مردم در امر حکومت‌داری است در نتیجه سرنوشت کشور در این انتخابات رقم می‌خورد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات افزود: مقام معظم رهبری فرمودند کسی باید رئیس جمهور شود که فردی شناخته شده، آزموده شده، تجربه شده و مَناسب اجرایی را طی کرده باشد لذا انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری اهمیت دارد.

استاندار قزوین بیان کرد: فرد اصلح باید در ادوار مختلف کشور مسئولیت داشته و توان خود در اداره کشور را به نمایش گذاشته باشد درنتیجه مردم باید در انتخاب خود دقت به خرج دهند.

مردم در انتخابات تحت تاثیر رفتارهای احساسی قرار نگیرند

وی با تاکید براینکه مردم نباید برای انتخاب رئیس‌جمهور تحت تاثیر رفتارهای احساسی قرار گیرند، عنوان کرد: بدون درنظر گرفتن توان، ظرفیت و تجربه، فردی را انتخاب نکنیم که در آینده برای جامعه مشکل ساز شود.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه باید افرادی که با تایید شورای نگهبان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری قدم خواهند گذاشت را به طور دقیق بررسی کنیم، گفت: رئیس جمهور باید بهترین مدیر و مدبر‌ترین فرد باشد و قطعا چنین فردی در بین افراد تایید شده خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال تزریق یاس و ناامیدی در جامعه است، تصریح کرد: هدف دشمن دامن زدن به عدم مشارکت اجتماع در انتخابات است و با این کار می‌خواهد انتخابات ضعیف برگزار شود.

دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است

استاندار قزوین ادامه داد: باید بدانیم اگر دشمن به هدف خود برسد و ما انتخابات را جدی نگیریم به خودمان ظلم کردیم؛ چراکه سرنوشت مردم در اختیار فردی قرار می‌گیرد که از دانش، آگاهی و تجربه کافی برخوردار نیست.

وی ضمن درخواست از مردم برای شرکت در انتخابات افزود: خواهش می‌کنم مردم به خاطر سرنوشت خود و آینده کشور به مسئله انتخابات توجه ویژه کنند و بهترین فرد را برای ریاست جمهوری برگزینند.

هدف دشمن غبارآلود نشان دادن فضای کشور است

جمالی‌پور با بیان اینکه اصحاب رسانه و همه سیاسیون و جریانات سیاسی باید در شرایط فعلی کشور کمک به ایجاد امید در جامعه کنند؛ گفت: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است و می‌خواهد فضای کشور را غبارآلود نشان دهد پس باید شرایط را درک کنیم.

استاندار قزوین شرایط کشور را شرایطی ویژه دانست و تصریح کرد: موقعیت کشور، شرایط انقلاب و آزادی خواهی که در ذات کشور است موجب ویژه شدن شرایط شده لذا همه جریان‌های سیاسی دلسوز به انقلاب و علاقمند به نظام باید تلاش خود را در مقابله با دشمن داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: با شناختی که از ملت عزیز داریم قطعا با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای انتخاباتی مثال زدنی خواهند داشت تا موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود.

انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان