۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشارکت حداکثری در انتخابات کلید حل مشکلات کشور است/رئیس جمهور اصلح باید در همه زمینه‌ها با برنامه‌ مدون و کارشناسی حاضر شود
کد خبر: ۳۵۰۰۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۹ ساعت: ۷:۵۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

مشارکت حداکثری در انتخابات کلید حل مشکلات کشور است/رئیس جمهور اصلح باید در همه زمینه‌ها با برنامه‌ مدون و کارشناسی حاضر شود

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: با عدم حضور در انتخابات نمی‌شود امور را اصلاح و به اهداف رسید؛ مردم باید احساس وظیفه کنند و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به رفع مشکلات و موانع کمک کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات کلید حل مشکلات کشور است/رئیس جمهور اصلح باید در همه زمینه‌ها با برنامه‌ مدون و کارشناسی حاضر شود
لطف اله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: دو انتخابات مهم و متفاوت که شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری است در پیش داریم که هر دو مهم است؛ کاندیدای ریاست جمهوری باید کسی باشد که برنامه مدون در تمام زمینه‌ها داشته و مهمترین برنامه‌اش در حوزه اقتصادی باشد.

وی افزود: کشور ما در حوزه‌های علمی، فن آوری و تکنولوژی پیشرفت‌های خوبی داشته ولی در حوزه اقتصاد به دو دلیل دچار مشکل و عقب ماندگی هستیم که یکی کم کاری خود ما در این عرصه و دیگری تحریم‌های ظالمانه است که ما را در حوزه اشتغال و معیشت دچار مشکلات کرده است.

مهمترین برنامه رئیس جمهور آینده باید در حیطه اقتصادی باشد

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با اشاره به ویژگی‌های یک کاندیدای ریاست جمهوری در دوره کنونی عنوان کرد: کسی باید سکان ریاست جمهوری را برعهده بگیرد که در شرایط تحریم، اقتصاد را شکوفا کرده، تولید را رونق بخشد و از آن رفع موانع کند.

وی ادامه داد: با شعارهای عوام پسند و دل فریب نمی‌شود اقتصاد را اصلاح کرد و مردم باید دقت کنند که به برنامه‌های قابل اجرا رای دهند و نه شعار، و شعارهای دل فریب و تو خالی فقط مشکلات را افزایش می‌دهد، بدون اینکه رفع مشکل کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس در باره  انتخابات شوراها یادآور شد: شوراها محل حضور سیاسیون نیست بلکه محل افراد با تجربه و متخصص است که کار آن‌ها سیاست گذاری و نظارت بر اجراست، بنابراین هم باید تجربه و علم کافی در امور شهری و حداقل یک تخصص در حیطه مسائل شهری داشته باشند تا بتوانند درست سیاست گذاری کنند؛ در غیر این صورت باعث خسارت و هدررفت منابع شهری خواهند شد.

شعارهای فریبنده فقط مشکلات را بیشتر می‌کند

سیاهکلی بیان کرد: با عدم مشارکت و عدم حضور در انتخابات نمی‌شود امور را اصلاح و به اهداف رسید؛ مردم باید احساس وظیفه کنند و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به رفع مشکلات و موانع کمک کنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز دولتی داریم که در حوزه اقتصاد ناکارآمد است باید با رفع ایرادات قبلی به کسی رای بدهیم که برنامه قابل اجرا داشته باشد و با برنامه خوب به استقبال مشکلات برود و رفع موانع کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان گفت: نباید هر کس فقط بر حسب احساس مسئولیت وارد این عرصه شود بلکه باید نیاز مردم و راه حل مسائل را بداند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، شعار فریبنده ندهند و مقدورات و مقتضیات کشور را بداند و با توجه به مقتضیات برنامه بدهد.
انتهای پیام / ۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان