۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مقاومت راهکاری موثر برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است
کد خبر: ۳۵۰۰۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۸ ↗ لینک کوتاه

محمدبیگی در پیامی:

مقاومت راهکاری موثر برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است

نماینده مردم قزوین در مجلس طی پیامی یادآور شد که آزادی قدس نزدیک بوده و راه اصلی برای رهایی فلسطین عزیز از چنگال غاصبان، مقاومت است.

مقاومت راهکاری موثر برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از ایکانا؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در پیامی روز جهانی قدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

مردم مظلوم فلسطین بیش از 7 دهه است که سرزمینشان توسط رژیم منحوس صهیونیستی اشغال شده است، در طول این مدت هر روز شاهد کشتار وحشیانه زنان و مردان و کودکان مظلوم این سرزمین توسط این رژیم کودک کش هستیم. به طور قطع آزادی قدس عزیز نزدیک و راه اصلی برای رهایی فلسطین عزیز از چنگال غاصبان، مقاومت است.

ضربه های میدانی مهلک نیروی مقاومت اسلامی در روزهای اخیر و جلوه‌هایی از قدرت والای آن در منطقه، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و حامیانش انداخته و ضمن روشن کردن نور امید را در دل مستضعفان عالم بالاخص مردم مظلوم فلسطین، نشان داد اگر دشمن ضربه ای بزند ده ها برابر محکم تر دریافت خواهد کرد و گامی در مسیر تسریع در نابودی خود برخواهد داشت.

در جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال نیز به فراخور شرایط کرونایی، در بستر فضای مجازی و عرصه های دیگر خشم انقلابی خود را علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی و عمال استکبار جهانی نشان خواهیم داد و ضمن اهتمام در پاسداشت شهدای مسیر عرصه مقاومت به ویژه مرد میدان حاج قاسم سلیمانی، تجلی نهایی آرمان قدس و رهایی فلسطین عزیز از چنگال رژیم ددمنش صهیونیستی را از خداوند مسئلت خواهیم داشت./

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان