۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین یقین داریم نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ نماز عید فطر را با شکوه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم
کد خبر: ۳۵۰۰۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۷ ساعت: ۱۷:۱۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

یقین داریم نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ نماز عید فطر را با شکوه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در هفته آینده گفت: نماز عید فطر را با شکوه برگزار خواهیم کرد و هماهنگ و یکپارچه با رعایت همه پروتکل‌ها این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

یقین داریم نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ نماز عید فطر را با شکوه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در برنامه سروش آسمانی که جمعه‌ها به صورت زنده از شبکه قزوین پخش می‌شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله در این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان روز قدس معرفی و از سوی رهبر معظم انقلاب حمایت شد را قدر بدانیم و وظیفه خود را نسبت به آن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بدانیم ماه مبارک رمضان بهار قرآن، دین، دعا و معنویت است، تصریح کرد: وقتی ماه مبارک رمضان را بهار دین دیدیم و دین، قرآن، احیا، ولایت و امامت را بهار دلها شناختیم، در طول سال مراقبت و مواظبت کنیم تا به بهار سال دیگر برسانیم و هر سال این نهال رشد و نمو بیشتری پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خدای متعال در قرآن درباره یهودیان کلماتی را به کار برده؛ بنی اسرائیل یکی از واژه‌هایی است که درباره یهودیان پیش از اسلام به کار برده شده است. در برهه نزدیک اسلام و مطرح شدن آئین محمدی(ص) بیشتر قوم یهود نام برده می‌شوند و در دوران کنونی و تاریخ سراسر ظلم، جنایت و کودک‌کشی آنها، عنوان صهیونیست را به آن ها داده‌ایم.

امام جمعه قزوین افزود: در مملکت خودمان و دنیا یهودیانی زندگی می‌کنند که از صهیونیست‌ها تنفر دارند اما اصولاً یهودیان و مشرکین کسانی هستند که خشن‌ترین و بدترین دشمنان اهل ایمان و مسلمانان هستند.

وی اضافه کرد: خدا فرموده صهیونیست و مسیحیِ کافر، بیشترین دشمنی را با مسلمانان دارند و آنها که بیشترین محبت و دوستی را با مسلمانان دارند، مسیحیان واقعی هستند. مسیحیانی که اهل عبادت هستند، جزو مستکبران به حساب نمی‌آیند، دوست مسلمانان محسوب می‌شوند.

شمارش معکوس پایان کار صهیونیست‌ها آغاز شده است

عابدینی اظهار کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند و ما باید در مقابلشان قیام کنیم. آنها زمانی حرف از نیل تا فرات را مطرح می‌کردند و سپس با نظم نوین جهانی وارد شدند. وقتی مقاومت اسلامی شکل گرفت و مسلمانان قیام کردند، دور خودشان دیوار کشیدند و از شعارهای خود عقب نشینی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: آنها تلاش می‌کنند تا همان سرزمین‌های اشغالی را حفظ کنند اما ما قول می‌دهیم که همانجا را نیز سرشان خراب می‌کنیم و یقین داریم شمارش معکوس پایان کار صهیونیست‌ها آغاز شده است.

وی درباره فلسفه اینکه اسلام به فکر همه مستضعفان و محرومان است، گفت: خداوی متعال، خدای همه بندگان است. حضرت ابراهیم(ع) از خدا خواست که به اهل ایمان روزی برخوردار کن، خداوند می گوید کافران هم بندگان من هستند و رزق و روزی و امنیت نیاز دارند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خداوند پیامبر(ص) را رحمت للعالمین معرفی می‌کند، نه فقط مسلمانان و رسالت پیامبر(ص) همه مردم را در تمام عصرها و دوران‌ها در بر می‌گیرد. در ادعیه ماه مبارک رمضان می گوییم «اللَّهُمَّ فُكَّ كُلَّ أَسِير» که دعا برای آزادی اسیران عالم است.

عابدینی اظهار کرد: امروز مکه و مدینه در اسارت اراده‌های شیطانی اجانب است و باید به آزادی برسد؛ زمانی این آرزو را برای کربلا می خواستیم و امروز می‌بینیم که کربلا از زیر سلطه اجانب آزاد شده و به زودی بساط باقیمانده ابلیس آمریکایی از سرزمین مسلمانان جمع می‌شود.

ما با اشغالگران و صهیونیست‌ها سر جنگ داریم نه با یهود

وی تصریح کرد: در ادعیه ماه رمضان می‌خوانیم « للَّهُمَّ أَصْلِحْ كُلَّ فَاسِدٍ مِنْ أُمُورِ الْمُسْلِمِين»، کدام مفسده بالاتر از اینکه سرزمین‌های حاصل خیز ما در قلب کشورهای اسلامی در دست خشن‌ترین دشمنان ما قرار بگیرد و امروز به اینجا رسیده‌ایم که این مفسده را از میان برداریم و دوستی و صلح و آشتی را با محو رژیم منحوس اسرائیل و بازگشت یهودیان به مناطق سابق خود، برقرار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: سران رژیم صهیونیستی که یهودیان را فریب می‌دهند و به سرزمین‌های اشغالی می‌کشانند، به اشد مجازات تنبیه خواهند شد و انتقام شدید خدا در دنیا و آخرت انتظارشان را می‌کشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: وقتی به اندیشه رهبر فرزانه انقلاب و مسلمانان بصیر و آگاه به قدس را نگاه می‌کنیم، در می‌یابیم آن چیزی که در قدس اتفاق می‌افتد، سرنوشت کشورهای اسلامی را رقم می‌زند، و نابودی این غده سرطانی، امنیت جهانی و امنیت کشورهای اسلامی را برقرار می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم جهان اسلام را اصلاح و عزت و اقتدار مسلمانان را محکم کنیم، باید سراغ رژیم صهیونیستی برویم و آنجا را مورد هدف قرار دهیم. اگر آنجا را بزنیم تمام سران خائن در کشورهای اسلامی نابود خواهند شد و بساطشان برچیده می‌شود.

عابدینی تأکید کرد: پیام اسلامی، قرآنی و دینی ما واضح است؛ خدا فرموده آنهایی که در دین شما در ستیز و جنگ نیستند، آنهایی که شما را از خانه هایتان بیرون نرانده‌اند نسبت به آنها نیکی کنید و قسط را درباره آنها اعمال کنید و این نگاه دینی ماست. ما با یهودیان سر جنگ نداریم بلکه با اشغالگران و صهیونیست‌ها سرجنگ داریم.

عزت و اقتدار به نابودی صهیونیست‌ها وابسته است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: خدا فرموده با آن کسانی که با دین شما و خدا در ستیز هستند و اصرار دارند که شما را از خانه هایتان بیرون کنند، مقابله کنید و به برکت سربازان عرصه مقاومت هرچه صهیونیست‌ها کرده‌اند، به خودشان بازگشته و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی آنها باشیم و یقین داریم این امر بسیار نزدیک است.

وی یادآور شد: صهیونیست‌ها در باورهای دینی خودشان هم می‌دانند که آینده و عاقبتی ندارند و بساطشان برچیده می‌شود و ما نیز در آیات و روایات این نوید را داریم و اینکه امام خمینی(ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد در راستای همین معنا قرار دارد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خدای متعال فرمود «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة»؛ در روز قدس و هر روز دیگری می‌کوشیم در مقابل دشمنان قوی‌تر جلوه کنیم و با قدرت و قوت ظاهر شویم.

عابدینی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در هفته آینده در خیابان شهدای قزوین گفت: ان‌شاءالله نماز عید فطر را با شکوه برگزار خواهیم کرد و هماهنگ و یکپارچه با رعایت همه پروتکل‌ها این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان