۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شورای کارآمد موجب افزایش اعتماد اجتماعی است
کد خبر: ۳۵۰۰۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۶ ساعت: ۱۵:۶ ↗ لینک کوتاه

محمدبیگی:

شورای کارآمد موجب افزایش اعتماد اجتماعی است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: کشتی شورای شهر و روستا باید به دست کسانی سپرده شود که خدمت به مردم و انقلاب را سرلوحه خود قرار دهند.

شورای کارآمد موجب افزایش اعتماد اجتماعی است

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از ایکانا؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در دیدار مجمع نمایندگان و اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان قزوین با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: باید تلاش همه جانبه همه ما برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ باشد از این رو جلب اعتماد مردم در این عرصه باید مورد توجه باشد چرا که مردم ثروت اجتماعی ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: تضارب آرا و تفکرات مختلف در حوزه انتخابات یک امر عادی است، آنچه در این عرصه مهم است سلامت انتخابات و رعایت خطوط قرمز، اصول و اهداف انقلاب اسلامی است که در این حوزه با کسی تعارف نداریم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم افزود: سکان کشتی شورای شهر و روستا باید به دست کسانی سپرده شود که خدمت به مردم و انقلاب را سرلوحه خود قرار دهند، کسانی که بعد از چهار سال شاهد خدمات آنها به مردم باشیم نه خیانتشان؛ آنچه در دوره کنونی از عملکرد نامناسب شوراها در برخی از شهرها و روستاها شاهد بودیم موجب شد مردم اعتمادشان نسبت به این حوزه کمتر شود؛ عمل به مر قانون و قوانین دقیق همچنین انجام وظایف قانونی باید سرلوحه مسئولان حوزه انتخابات باشد./

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان