۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین برگزاری پویش استانی "واکسن ضد صهیونیستی" به مناسبت روز قدس
کد خبر: ۳۵۰۰۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خبرداد

برگزاری پویش استانی "واکسن ضد صهیونیستی" به مناسبت روز قدس

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین از برگزاری پویش استانی "واکسن ضد صهیونیستی" به مناسبت روز قدس خبرداد.

برگزاری پویش استانی "واکسن ضد صهیونیستی" به مناسبت روز قدس
سرهنگ محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری برنامه‌های مجازی روز قدس اظهار کرد: روز قدس یادگار امام راحل است که وظایف مسلمانان را در قبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین دو چندان می‌کند به گونه‌ای که طبق آنچه که مسلمانان در مکتب آموخته‌اند حمایت از مظلوم بر تمام مسلمین واجب بوده و سکوت در قبال ظلم اشغالگران رنگ و بوی اسلامی ندارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: هرساله دانش‌آموزان و به ویژه دانش‌آموزان بسیجی حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشته و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان فلسطینی اظهار همدلی می‌کردند اما با شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم بزرگ وجود ندارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون که طبق صلاحدید ستاد ملی کرونا امکان انجام تکلیف دینی به صورت راهپیمایی و حضوری وجود ندارد سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تصمیم دارد از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و به روش‌های دیگر در راستای انجام تکالیف اسلام، حمایت از قدس شریفه و نابودی رژیم اشغالگر قدس گام بردارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت فرارسیدن روز قدس پویش استانی "واکسن ضد صهیونیستی" را در راستای ایجاد حس همدلانه دانش‌آموزان با کودکان و مردم فلسطینی و اعلام نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

وی گفت: در گام اول دانش‌آموزان می‌توانند با تغییر عکس پروفایل خود در روز جمعه با عنوان قدس و بارگزاری پست‌های مرتبط با این مضمون و هشتک #آزادیقدسنزدیک است در این پویش شرکت کنند.

سرباز تصریح کرد: در گام بعدی دانش‌آموزان با نوشتن یک نامه با مضامین نابودی رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امیدآفرینی در نسل آینده فلسطین و تحقق قطعی محو و از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل و همچنین در قالب طراحی نقاشی، دلنوشته، پوستر، عکس نوشته با محورهایی مانند تاریخچه فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در پویش "واکسن ضد صهیونیستی" شرکت کنند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند با تهیه یک کلیپ کوتاه از خود به حمایت از مردم فلسطین به پاخواسته و با جملات کوبنده خود برای رژیم اشغالگر اسرائیل خط و نشان بکشند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در پایان بیان کرد: دانش‌آموزان برای شرکت در پویش "واکسن ضد صهیونیستی" آثار خود را تا 17 اردیبهشت ماه به آدرس @M2mirzaei در پیام رسان شاد ارسال کنند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان