۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین نماینده ولی فقیه در استان از مدیرمسئول صبح‌قزوین عیادت کرد
کد خبر: ۳۴۹۹۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۳ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان از مدیرمسئول صبح‌قزوین عیادت کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در منزل پدری مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین و از خبرنگاران انقلابی و با سابقه استان که مدتی است در بستر بیماری هستند، از ایشان عیادت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان از مدیرمسئول صبح‌قزوین عیادت کرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در منزل پدری سرکار خانم امیری، مدیر مسئول پایگاه خبری صبح قزوین و از خبرنگاران انقلابی و با سابقه استان که مدتی است در بستر بیماری هستند، از ایشان عیادت کرد.
 
آیت‌الله عابدینی در این دیدار اظهار کرد: از خدای متعال شفای عاجل را برای شما خواستاریم و شب و روزی نیست که برای شما دعا نکنیم و ان‌شاءالله مأجور باشید.
 
وی افزود: همواره پای کار دین بودید و هستید و ان‌شاءالله بزودی شاهد باشیم که سلامتی کامل را بدست آورید و قدم‌های بسیار خوبی که در مسیر ارزش‌های الهی و دینی بر می‌دارید را با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهید.
 
 
امام جمعه قزوین بیان کرد: حقیقتاً سرباز ولایت هستید و ان‌شاءالله دعای مؤمنان در این ماه عزیز شامل حال همه بیماران، مخصوصاً شما شود که برای نماز و نماز جمعه زحمات بسیاری کشیده‌اید.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: همه اهالی رسانه حقیقتاً دلتنگ و دعاگوی شما هستند و به فضل خدا امید داریم.
 
 
وی اضافه کرد: ماه رمضان ماه رحمت، قرآن، شفا و امید است که لیله‌القدر در آن قرار دارد و اتفاقات عظیمی در آن رخ می‌دهد و امید داریم که بزودی سلامتی حاصل شود.
 
گفتنی است؛ خانم لیلا امیری نیز در این دیدار از آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به خاطر حضور در منزل و عیادت از ایشان قدردانی کرد.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان