۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشارکت ۶،۵ میلیارد تومانی قزوینی‌ها در پویش ایران همدل
کد خبر: ۳۴۹۹۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۳ ساعت: ۱۲:۸ ↗ لینک کوتاه

معاون کمیته امداد استان قزوین خبرداد

مشارکت ۶،۵ میلیارد تومانی قزوینی‌ها در پویش ایران همدل

معاون کمیته امداد استان قزوین گفت: مشارکت مردم نیکوکار استان قزوین در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در پویش "ایران همدل" ۶،۵ میلیارد تومان بوده است.

مشارکت ۶،۵ میلیارد تومانی قزوینی‌ها در پویش ایران همدل
فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله سوم پویش ایران همدل با هدف کمک و یاری رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ناحیه بیماری کرونا در سطح کشور و از جمله در استان قزوین آغاز شد.

وی ادامه داد: در طرح ایران همدل کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقشار مختلف مردم جمع آوری می‌شود و این کمک‌ها بر اساس نیت خیرین به صورت غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان ۱۰۰ آشپزخانه در سطح استان فعال شده و تاکنون بیش از ۵۰ هزار پرس غذای طبخ و توزیع شده است.

وی افزود: در این مدت با کمک اقشار مختلف مردم نیکوکار ۱۵ هزار و ۲۹۳ افطاری ساده تهیه و میان نیازمندان و محرومان در نقاط مختلف شهری و روستایی توزیع شده است.

فرهادی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۴۷۰ بسته سبد کالا، شامل اقلام مورد نیاز خانواده‌ها تهیه و توزیع شده است و مجموع مشارکت مردم نیکوکار استان قزوین در نیمه نخست ماه مبارک رمضان در پویش "ایران همدل" به ۶،۵ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: بیشترین غذای گرم طبخ و توزیع شده در شهرستان آبیک با بیش از ۱۴ هزار پرس، بیشترین افطاری ساده نیز با بیش از ۱۰ هزار عدد در تاکستان و بیشترین سبد کالای توزیع شده با رقم دو هزار و ۳۲۷ بسته در شهرستان البرز بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اجرای طرح ایران همدل گفت: در طرح ایران همدل دفاتر کمیته امداد و دفاتر مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های مردمی میزبان نیکوکاران هستند.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان