۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین احقاق حقوق داوطلبان و عمل به مر قانون؛ اولویت هیات نظارت بر انتخابات ۱۴٠٠
کد خبر: ۳۴۹۹۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۳ ساعت: ۱۱:۴۱ ↗ لینک کوتاه

محمدبیگی مطرح کرد:

احقاق حقوق داوطلبان و عمل به مر قانون؛ اولویت هیات نظارت بر انتخابات ۱۴٠٠

عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان قزوین گفت: تمام تلاش ما بر احقاق حق الناس و حقوق داوطلبان، عمل به مر قانون و رسیدگی دقیق به پرونده‌های انتخاباتی خواهد بود بنابراین در این حوزه شایعات، اظهارنظرهای مسموم و غیرمسئولانه جایگاهی ندارد.

احقاق حقوق داوطلبان و عمل به مر قانون؛ اولویت هیات نظارت بر انتخابات ۱۴٠٠

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از ایکانا؛فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین و عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا این استان ضمن تشریح فرآیند رسیدگی به پرونده‌های داوطلبان انتخابات گفت: مطابق تقویم روزشمار ستاد انتخابات کشور، از 13 اردیبهشت ماه روند رسمی رسیدگی به احراز صلاحیت داوطلبان آغاز می شود، تمام تلاش ما بر احقاق حق الناس و حقوق داوطلبان، عمل به مر قانون و رسیدگی دقیق به پرونده‌های انتخاباتی خواهد بود بنابراین در این حوزه شایعات، اظهارنظرهای مسموم و غیرمسئولانه جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: حفظ بیت‌المال و حق‌الناس در این عرصه یک ضرورت است و تلاش تمام اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات برای قضاوت عادلانه در حوزه تایید و رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا باید به کار گرفته شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم یادآور شد: ورود افراد متخصص، کارآمد و متعهد در عرصه مدیریتی و انتخابات می‌تواند زمینه ساز جهش در خدمت به مردم و انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی باشد./

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان