۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خدمات هیئت رزمندگان جهادی و در خدمت دین است/ دین توجه جدی به ریشه‌کن شدن فقر دارد
کد خبر: ۳۴۹۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۳ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

خدمات هیئت رزمندگان جهادی و در خدمت دین است/ دین توجه جدی به ریشه‌کن شدن فقر دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در بازدید از آشپزخانه پویش مهربانی گفت: مبارزه با فقر یکی از ارزشمندترین جلوه‌های ماه مبارک رمضان است.

خدمات هیئت رزمندگان جهادی و در خدمت دین است/ دین توجه جدی به ریشه‌کن شدن فقر دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز(دوشنبه) در بازدید از آشپزخانه پویش سفره مهربانی مبارزه با فقر را یکی از ارزشمندترین جلوه‌های ماه مبارک رمضان دانست و اظهار کرد: در این ماه رحمت و برکت خدا دعای «اللَّهُمَّ أَشْبِعْ كُلَّ جَائِعٍ‏» را می‌خوانیم و می‌بینیم که دین ما و پیامبر ما چقدر توجه دارند که در جامعه گرسنه، فقیر و نیازمندی نباشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تجلیل از خدمات هیئت رزمندگان اسلام قزوین ابراز کرد: شما همیشه در کسوت خدمت به مردم، جهاد و حمایت از دین بوده‌‌اید و در این سفره رحمت خدا شما برای رفع گرسنگی نیازمندان عملیات انجام می‌دهید که خیلی زیباست و ان‌شاءالله همیشه در کار خیر موفق باشید.
 
امام جمعه قزوین افزود: از خدای متعال درخواست می کنیم به برکت کارهای خوب شما باران رحمتش را برای ما نازل کند و بیمارانمان را شفا دهد.
 
گفتنی است هیئت رزمندگان اسلام قزوین در قالب پویش سفره مهربانی روزانه هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان قزوین و حاشیه شهر توزیع می‌کند.
 
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان