۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ضرب و شتم کارشناسان اورژانس قزوین در حین خدمت
کد خبر: ۳۴۹۸۸۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱۰ ساعت: ۱۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین خبر داد

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس قزوین در حین خدمت

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین از ضرب و شتم کارشناسان اورژانس قزوین توسط همراهان مصدوم خبر داد.

ضرب و شتم کارشناسان اورژانس قزوین در حین خدمت
سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: در ماموریتی که شب گذشته مبنی بر وقوع تصادف در اقبالیه به پایگاه اقبالیه اعلام شد، پایگاه اقبالیه به‌علت ماموریت دیگری در منطقه خود قادر به اعزام نیرو نبود، به همین دلیل کارشناسان پایگاه مولوی جهت پوشش ماموریت تصادف به اقبالیه اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان پایگاه مولوی پس از رسیدن به آدرس اعلام شده، جهت انجام معاینات و آسیب های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام می‌کنند که لازم است مصدوم به علت آسیب وارد شده به بیمارستان منتقل شود که مجددا مصدوم و همراهان وی رضایت به انتقال مصدوم به بیمارستان نمی دهند.

وی بیان کرد: در این هنگام مصدوم و همراهان وی، اقدام به فحاشی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس می‌کنند که برای نجات جان آن‌ها رفته بودند و کارشناسان اورژانس را مصدوم می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه اعلام می‌کند بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان