۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جشن‌ ولادت کریم اهل بیت امسال در فضای مجازی برگزار شد/ خادمی اهل بیت(ع) تعطیلی‌بردار نیست
کد خبر: ۳۴۹۸۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۸ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت امام حسن مجتبی(ع) قزوین:

جشن‌ ولادت کریم اهل بیت امسال در فضای مجازی برگزار شد/ خادمی اهل بیت(ع) تعطیلی‌بردار نیست

مسئول هیئت امام حسن مجتبی(ع) قزوین از برگزاری جشن‌ ولادت کریم اهل بیت(ع) در فضای مجازی خبرداد و گفت: طرح نذر خون از دیگر ویژه برنامه‌های ولادت امام حسن(ع) است که امسال انجام شد.

جشن‌ ولادت کریم اهل بیت امسال در فضای مجازی برگزار شد/  خادمی اهل بیت(ع) تعطیلی‌بردار نیست
علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه هیئت امام حسن مجتبی(ع) به همت محبین امام حسن(ع) از سال ۸۴ در منطقه جنوبی شهر قزوین تاسیس شد؛ اظهار کرد: از همان سال‌های ابتدایی مراسم‌های همچون میلاد و شهادت امام حسن(ع) به صورت ویژه برگزار می‌شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های مناسبتی مختلف ولادت، شهادت و مراسم‌های ملی افزود: همواره سعی داشتیم تا در کارهای فرهنگی سطح شهر مشارکت کنیم.

کریمی ادامه داد: با توجه به اینکه در کنار هیئت از مجموعه فرهنگی و مذهبی نام برده می‌شود کانون فرهنگی و مذهبی مساجد را تاسیس کردیم تا در بحث جذب نوجوانان و جوانان موثر باشد.

مسئول هیئت امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه در کانون فرهنگی و مذهبی اقدامات گسترده‌ای صورت می‌گیرد؛ گفت: تشکیل گروه سرود، گروه تئاتر و برگزاری کلاس‌های تابستانی ار جمله اقدامات کانون بوده است.
 
وی با اشاره به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ویژه برنامه که در سالروز ولادت کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود شامل کمک مومنانه و توزیع اقلام به افراد نیازمند، برگزاری افطاری ساده و نان صلواتی است همچنین طرح نذر خون از دیگر ویژه برنامه‌های ولادت امام حسن(ع) است که امسال در 6 اردیبهشت ماه انجام شد.

کریمی در پایان با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا نتوانستند طبق روال هرسال برنامه کاروان شادی را اجرا کنند، گفت: امسال به صورت لایو اینستاگرام ولادت امام حسن مجتبی(ع) را جشن گرفتیم تا بتوانیم تا حدودی خلا را پر کنیم.
انتهای پیام/2004

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان