۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فرهیختگان جامعه وارد میدان انتخابات شوند/ رئیس جمهور باید ضد فساد و برآمده از بطن مردم باشد
کد خبر: ۳۴۹۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۸ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

فرهیختگان جامعه وارد میدان انتخابات شوند/ رئیس جمهور باید ضد فساد و برآمده از بطن مردم باشد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز وظیفه همه ما روشنگری برای خانواده و جامعه است؛ فرهیختگان جامعه که خودفروخته نیستند و برای مردم شناخته شده‌اند باید وارد میدان شوند.

فرهیختگان جامعه وارد میدان انتخابات شوند/ رئیس جمهور باید ضد فساد و برآمده از بطن مردم باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان و بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین نشست اخلاقی و بصیرتی اصحاب رسانه شب گذشته با حضور آیت الله اسلامی نماینده محترم مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در صحن مطهر امامزاده بی بی زبیده (س) برگزار شد.

آیت الله اسلامی در این نشست با اشاره به ایام البیض ماه رمضان اظهار کرد: طبق سفارشات ائمه اطهار (ع) قرائت دعای مجیر در این ایام تاکید شده که باعث بخشش گناهان است؛ اینکه خداوند تاکید کرده روزه از آن من است و پاداش روزه دار با من است، به این معناست که روزه‌داری تنها عبادتی است که در خفا انجام می‌شود.

وی افزود: روزه‌دار خداوند را بر درستی روزه‌اش گواه می‌بیند ولی عبادات دیگر مانند نماز، حج، زکات و جهاد در سطح جامعه آشکارتر است؛ روزه نصف صبر است و روزه‌داری همراه با صبر و مشقت است لذا از فوائد ماه رمضان تمرین سختی‌هاست و در سختی‌هاست که انسان آزموده شده و بر مشکلات فائق می‌آید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سختی رسالت پیامبر در آغاز نبوت ابراز کرد: بلال حبشی نمونه بارز تحمل سختی‌ها در صدر اسلام بود که مشقت‌ها و شکنجه‌های مشرکان نتوانست او را از مسیر توحید جدا کند.

ملت بزرگ ایران در برابر توطئه امریکا ایستادگی کرده است

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به عنوان اتفاق مهمی در پیش رو است، تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران در سایه مقررات اسلام، در برابر توطئه امریکا با قدرت ایستادگی کرده و سربلند هستند.

اسلامی اضافه کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، امریکا، اروپا، اسرائیل و سران وهابی منطقه از چندین ماه قبل به دنبال مدیریت انتخابات در ایران هستند و ما باید  شبانه روز تلاش کنیم تا یک عنصر مطلوب و مناسب در نهاد ریاست جمهوری مستقر شود.

وی با انتقاد از برخی عملکردهای رسانه ملی در معرفی افرادی با ظرفیت‌های پایین برای مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، گفت: اینکه مسئول یک دبیرستان یا دانشکده و حتی رئیس یک سازمان را در حیطه رجل سیاسی معرفی می‌کنند اصلا مقبول نیست که این رفتارها باعث منحرف شدن انتخابات از مسیر خود است و باید جلوی این عملکردهای اشتباه گرفته شود.

این مقام مسئول با اشاره به فایل صوتی وزیر امور خارجه، عنوان کرد: بی شک این یک حربه برای رونمایی از گزینه‌ای مانند ظریف برای ورود به انتخابات بود؛ چنانچه گزینه اصلی و مورد اطمینان ملت به انتخابات ورود کند خیلی از این گزینه‌ها به حاشیه خواهند رفت.

بدون مطالعه و بررسی دست به انتخاب نزنیم

وی با اشاره به معیارهای ارزشی و انقلابی افزود: در ایران  اهرم‌های زیادی در انتخابات نقش دارند ولی آنچه مهم است معیار مکتبی و ارزشی است مثل شهید رجایی که یک انسان ارزشی، مکتبی، ضد فساد و برآمده از بطن مردم بود و توانست در آن برهه از زمان با رای قاطع مردم انتخاب شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: امروز وظیفه همه ما روشنگری برای خانواده و جامعه است؛ فرهیختگان جامعه که خودفروخته نیستند و برای مردم شناخته شده‌اند باید وارد میدان شوند، نه اینکه هر کس به خود اجازه ورود به این کارزار را بدهد.

وی در پایان گفت: امروز باید سخنان رهبر معظم انقلاب که به اعتراف دشمنانش حتی یک نقطه تاریک در زندگی او پیدا نمی‌شود باید برای ما  فصل الخطاب باشد و بدون مطالعه و بررسی دست به انتخاب نزنیم و تمام تلاش ما انتخاب فرد شایسته باشد حتی اگر انتخاب نشود.
انتهای خبر / ۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان