۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کام نیازمندان قزوینی در شب میلاد امام حسن(ع) شیرین می‌شود
کد خبر: ۳۴۹۸۰۵ نویسنده: زینب سعیدی تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۷ ساعت: ۱۳:۱۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین:

کام نیازمندان قزوینی در شب میلاد امام حسن(ع) شیرین می‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین گفت: سومین مرحله کیک پزون نذری به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در قزوین اجرا می‌شود.

کام نیازمندان قزوینی در شب میلاد امام حسن(ع) شیرین می‌شود
مجتبی عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با بیان اینکه امروز مرحله سوم توزیع نذری توسط مجموعه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین انجام می‌شود؛ اظهار کرد: سال گذشته این اقدام در دو مرحله انجام شد که مرحله اول توزیع کیک و مرحله دوم نیز که در روز عید سعید فطر صورت پذیرفت، توزیع میوه نوبرانه به همراه ژله بود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان داده شده تا افرادی که قصد شرکت در این اقدام خیرخواهانه را دارند کیک‌های خود را پخته و به مجموعه تحویل دهند؛ افزود: افرادی به ما زنگ می‌زنند تا کیک‌های آنها را از درب منازل شان تحویل بگیریم و برخی دیگر شخصا کیک‌ها را تحویل ما می‌دهند.

همه‌ی نذورات بانی مردمی دارد

عبادی ادامه داد: تا ساعت 17 امروز کار پخت غذا به پایان خواهد رسید و همراه با کیک‌های تحویل گرفته شده برای افراد مد نظر ارسال خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین با بیان اینکه این نذورات بین 150 خانواری که به‌طور دائم به آنها کمک می‌شود توزیع خواهد شد؛ تصریح کرد: همه‌ی نذورات بانی مردمی دارد و هیچ ارگان و بودجه دولتی در توزیع این نذورات دخیل نیست.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این اقدام خیرخواهانه برپایه خیّر محور بودن است؛ گفت: امشب همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) همه نذورات بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان