۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استقلال ایران - الاهلی عربستان/ شاگردان مجیدی در جستجوی رستگاری در جده
کد خبر: ۳۴۹۸۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۷ ساعت: ۱۰:۳۹ ↗ لینک کوتاه

استقلال ایران - الاهلی عربستان/ شاگردان مجیدی در جستجوی رستگاری در جده

تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه به مصاف هم می‌روند.

استقلال ایران - الاهلی عربستان/ شاگردان مجیدی در جستجوی رستگاری در جده
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین به نقل از باشگاه خبرنگاران،تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه در حساس‌ترین دیدار گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. دیداری که برنده آن می‌تواند خود را در مرحله بعدی این رقابت‌ها ببیند و شاگردان مجیدی در صورت پیروزی، گام بزرگی را برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی برمی دارند.

استقلال در بازی اول در دور برگشت رقابت‌های آسیایی در دیدار با الدحیل با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد تا صدر جدول همچنان در اختیار این تیم قطری باشد.

استقلالی‌ها اگر در دیدار برابر الاهلی برنده نباشند صعود آن‌ها به، اما و اگر کشیده می‌شود. شاگردان مجیدی  با تیم الاهلی در این گروه هم امتیاز هستند و این موضوع کار آبی پوشان را برای صعود سخت می‌کند.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان به دلیل مصدومیت دیدار برابر الاهلی را از دست داده است و همچنین محمد نادری با وجود آسیب دیدگی به جدال سخت برابر الاهلی نخواهد رسید‌.

تیم فوتبال الاهلی در صورت پیروزی در ۲ بازی بعدی خود مقابل استقلال ایران و الدحیل قطر که رقبای اصلی این تیم محسوب می‌شوند این فرصت را دارد که صدر جدول گروه C را در لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد و به طور مستقیم به مرحله بعد راه پیدا کند.

الاهلی با ۷ امتیاز و به دلیل اختلاف تفاضل گل با تیم استقلال و همچنین با یک امتیاز کمتر نسبت به الدحیل  رتبه سوم گروه C را به خود اختصاص داده است.

استقلال و الاهلی عربستان

علاوه بر این الاهلی باید منتظر نتایج چهار گروه دیگر نیز باشد و باید دید که آیا می‌تواند به عنوان یکی از سه تیمی که مقام دوم گروه‌ها را به خود اختصاص داده اند، انتخاب شود یا خیر. تیم اول از هر گروه مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا می‌کند علاوه بر این سه تیم برتر که مقام دوم را کسب کرده اند جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند.


استقلالی ها برای بازی فردا پنج بازیکن (مهدی قایدی، شیخ دیاباته، محمد حسین مرادمند، سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان) یک اخطاره دارند که این نفرات اگر در دیدار مقابل الاهلی کارت زرد دریافت کنند بازی بعدی تیم خود مقابل الشرطه عراق را از دست می دهند.

شاگردان مجیدی در بازی رفت و مقتدرانه توانسته بودند الاهلی را با نتیجه پنج بر ۲ شکست دهند و آبی های ایران تاکنون یکی از بهترین تیم های لیگ قهرمانان آسیا در فاز هجومی بوده اند و در دیدار فردا شب خط دفاعی الاهلی کار سختی مقابل آبی های ایران دارد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت این بازی حساس را به ریجوی ساتو از ژاپن سپرده است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان