۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هیچ گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در قزوین برگزار نمی‌شود
کد خبر: ۳۴۹۷۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۶ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

هیچ گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در قزوین برگزار نمی‌شود

برای حفظ سلامتی مردم هیچ گونه مراسمی میدانی در روز جهانی قدس در قزوین برگزار نمی‌شود.

هیچ گونه مراسم میدانی به مناسبت روز قدس در قزوین برگزار نمی‌شود
 

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام شهسواری صبح امروز(دوشنبه) در جلسه بزرگداشت روز جهانی قدس  اظهار کرد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ گونه مراسم میدانی همچون تجمع مردمی یا  رژه خودرویی در روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه از همه دستگاه‌های فرهنگی، ادارات و سازمان‌ها خواست از ابزارهای خود برای فضاسازی شهر و ادارات استفاده کنند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی، مسابقه فیلم کوتاه، نصب بنر و پرچم در مسیرهای راهپیمایی سال‌های گذشته و میادین شهر، فضاسازی در شبکه شاد برای دانش‌آموزان و صحبت ائمه جماعات در مساجد در روز قدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس گفت: به فرموده امام راحل(ره) روز قدس، همجوار قدر است و لازم است در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد.

شهسواری ادامه داد: قدس و مسجدالاقصی نماد امت اسلامی و تمدن اسلامی است و اهتمام به روز قدس، اهتمام به مسائل اسلامی و مرتبط با همه امت اسلامی است؛ چون اسرائیل به همه منافع امت اسلامی یورش برده است.

اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است

وی افزود: در ۷۲ سال گذشته ما از یک سو شاهد پیشرفت یک پرونده ننگین و از سوی دیگر شاهد درخشش فلسطین و مقاومت امت اسلامی هستیم و با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهان تغییر کرد و آرمان فلسطین مطرح شد و اسرائیل به محاصره نیروهای مقاومت درآمد و شکست خود را پذیرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد: اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوز و بد اخلاقی‌ها و قانون شکنی‌ها شکل گرفته و امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه می‌توان تحلیل و پیامدهای آن را توضیح داد که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

شهسواری افزود: معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری و تغییر پایتخت اشغالگران به قدس شریف اگرچه اوج وقاحت و نیت واقعی صهیونیست‌ها برای حذف موجودیت فلسطین و هویت زدایی از این سرزمین را آشکار کرده اما به هیچ رو موضع جدیدی نیست و از ابتدای اشغال گری هدف بوده است.

وی گفت: طلاب و روحانیون همگام با سایر اقشار جامعه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس ضمن ابراز انزجار از تحریم‌های انجام شده از سوی برخی کشورهای غربی علیه حزب الله لبنان، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان