۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین رسانه‌ها برای رونق‌بخشیدن به فضای انتخابات تلاش کنند
کد خبر: ۳۴۹۷۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۵ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین:

رسانه‌ها برای رونق‌بخشیدن به فضای انتخابات تلاش کنند

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین گفت: بی‌تدبیری و سوء مدیریت برخی مسئولین مسئله مهمی است که برای کشور مشکلاتی را ایجاده کرده اما رسانه‌ها باید برای رونق بخشیدن به فضای انتخابات کشور تلاش کنند.

رسانه‌ها برای رونق‌بخشیدن به فضای انتخابات تلاش کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، سرهنگ عباس برزگر در جلسه شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که شب گذشته(شنبه)در سالن جلسات این سازمان با حضور مدیران و سردبیران برخی رسانه‌های استان برگزار شد با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر نشاط و امیدآفرینی تاکید می‌کنند، اظهار کرد: نباید بحران‌هایی که مستکبران و کشورهای دست نشانده آن‌ها در منطقه، برای ایران اسلامی از پیش از انقلاب تا کنون ایجاد کرده و اکنون هم ادامه دارد را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه جریان زر، زور و تزویر همیشه وجود داشته است، افزود: بی‌تدبیری و سوء مدیریت برخی مسئولین مسئله مهمی است که برای کشور مشکلاتی را ایجاده کرده اما رسانه‌ها باید برای رونق بخشیدن به فضای انتخابات کشور تلاش کنند و این یک رسالت مهم است.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین ادامه داد: اکنون در این برهه از زمان و قرار گرفتن در آستانه انتخابات، در هر جایگاهی که هستیم احساس تکلیف و مردم را با ایجاد فضایی امیدبخش و بانشاط همراه و منسجم کنیم چراکه اکنون جامعه بیش از هر زمان دیگری به آگاهی بخشی و بصیرت نیاز دارد.


وی عنوان کرد: در انتخابات باید به طور آگاهانه فردی را که دارای ویژگی‌های بارز از جمله تدین، مدیریت جهادی، تشرع و تخصص و مدیریت است را به مردم معرفی و انتخاب کنیم.

برزگر تصریح کرد: رسانه‌ها باید وحدت، انسجام و صمیمت و همدلی را در جامعه پررنگ کنند چراکه اگر قرار باشد به صورت قومی و قبیله‌ای کار کنیم قطعا فضایی متشنج و همراه با بخل و کینه ایجاد می‌شود که هیچگاه در جهت منافع مردم نخواهد بود و نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: در انتخابات باید شایسته سالاری را در نظر بگیریم تا بتوانیم مشکلات مردم و کشور را حل کنیم؛ توجه داشته باشید که اگر رسانه‌ها ذائقه و مطالبه مردم را نفهمند به هیچ عنوان موفق عمل نخواهند کرد لذا در این زمینه باید کار کارشناسی انجام شود.


وی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن همواره به طور گسترده در حال فعالیت و ایجاد فضای مسموم به ویژه در فضای مجازی هستند، ابراز کرد: رسانه‌های ما باید عزم جدی داشته باشند و مطالبات مردمی را درست و شرعی دنبال کنند تا به نتیجه برسد و هنر اصلی همین است که اعتماد مردم را جلب و با خود همراه کنند.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: از نام بسیج رسانه پیداست که باید رسانه‌ها در جهت منافع مردم و نظام بسیج شوند تا برای هر چه بهتر شدن شرایط جامعه و مردم تلاش کنند و موثر واقع شوند و رسانه‌ها نباید این اصل را فراموش کنند.

برزگر در پایان گفت: رسانه‌ها باید در برخورد با منتقدان، مناعت طبع و حوصله به خرج دهند به طوری که حرف‌های آن‌ها را بشنوند و از روی آگاهی رفتار کنند و پاسخ دهند چراکه اگر رسانه‌ها وابسته و درگیر جناح بازی و جریانات شوند در نهایت هیچ سودی برای آن‌ها و مردم نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان