۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع ۲هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان طارم سفلی
کد خبر: ۳۴۹۷۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۳ ساعت: ۱۱:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین خبرداد

توزیع ۲هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان طارم سفلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دوهزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری خیران و اعضای داوطلبان خانه‌های هلال، بین نیازمندان طارم سفلی توزیع شد.

توزیع ۲هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان طارم سفلی
حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح همای رحمت و همچنین حمایت از خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در ماه مبارک رمضان به همت اعضای داوطلب خانه های هلال بخش طارم سفلی در شهرستان قزوین دوهزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان این منطقه توزیع شد.

وی افزود: تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و خیران و اعضای داوطلبان خانه های هلال شهید چگینی و شهدای نیارک طارم سفلی انجام گرفت.

آصفی عنوان کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی عده‌ای از هم استانی عزیز، نیازمند حمایت و همدلی بیشتری هستند و ماه مبارک رمضان فرصتی است مناسب برای خدمت بیشتر و هلال احمر می‌کوشد با کمک خیران و اعضای داوطلب بنا بر رسالت ذاتی خویش بخشی از نیازمندی های ضروری این عزیزان را تأمین کند.

خانه‌های هلال بهترین عرصه تجلی کار داوطلبانه در هلال احمر است

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد خانه های هلال در سطح استان تأکید کرد: خانه‌های هلال بهترین عرصه تجلی کار داوطلبانه در هلال احمر است و جمعیت هلال احمر با راه‌اندازی خانه‌های هلال اقدامات مطلوبی را در زمینه شناسایی و کمک به خانواده‌های کم برخوردار، بالاخص در این ایام شیوع بیماری کرونا انجام داده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت خانه های هلال و همچنین همراهی افراد خیر و نیکوکار استان شاهد همراهی بیشتر مردمی در کمک به نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان باشیم.

آصفی اشاره کرد: با توجه به اینکه تمام ارکان فعال در خانه های هلال از خود داوطلبان انتخاب شده و آزادی عمل خوبی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های داوطلبی دارند خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از این ظرفیت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دست افراد نیازمند و محروم در شهرها و روستاها برسانند.

این مقام مسئول به آسیب‌های کرونا برای اقشار محروم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همراهی همه خیرین و اعضای داوطلب استان شاهد یک خیزش مردمی در کمک به نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان باشیم تا در کاهش آلام محرومین در این ایام سخت، همه ما سهیم باشیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان