۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کمک ۳۸میلیارد ریالی خیرین آوجی به طرح‌های آبرسانی روستایی
کد خبر: ۳۴۹۶۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۲/۱ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آوج خبرداد

کمک ۳۸میلیارد ریالی خیرین آوجی به طرح‌های آبرسانی روستایی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آوج گفت: سال گذشته خیرین این شهرستان بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به طرح‌های آبرسانی روستایی کمک کردند که با این مبالغ در ۲۸ روستا پروژه تامین آب شرب عملیاتی شد.

کمک ۳۸میلیارد ریالی خیرین آوجی به طرح‌های آبرسانی روستایی
کمال اسماعیل‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: خیرین شهرستان آوج برای اجرای پروژه‌های تامین آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان همواره همراهی کم نظیری را صورت داده‌ و علاوه بر اهداء زمین اجرای پروژه، مبالغی را به صورت نقدی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قزوین قرار دادند.

وی افزود: سال گذشته خیرین این شهرستان بالغ بر 38 میلیارد ریال به طرح‌های آبرسانی روستایی کمک کردند که با این مبالغ در 28 روستا پروژه تامین آب شرب عملیاتی شد که اغلب آن‌ها به اتمام رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان آوج ضمن تقدیر از مشارکت خیرین بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارها، همراهی و کمک خیرین موجب سرعت دادن به اجرای طرح‌ها برای خدمت موثر به مردم شده و در ضمن باقیات صالحاتی نیز برای آخرت است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همچنان خیرین آب در این شهرستان و نیز در کل استان مردم را از مواهب نعمات بسیاری که خداوند در اختیار آن‌ها قرار داده است بهره‌مند کنند.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان