۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کاهش ۱۱درصدی تردد شبانه در قزوین/ اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم است
کد خبر: ۳۴۹۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۳۰ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خبرداد

کاهش ۱۱درصدی تردد شبانه در قزوین/ اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم است

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ۱۱ درصدی تردد شبانه در این شهر طی قرنطینه هفته گذشته نسبت به هفته پیش از آن خبر داد.

کاهش ۱۱درصدی تردد شبانه در قزوین/ اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم است
شیما زرآبادی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعمال محدودیت‌های قرنطینه اخیر در هفته گذشته، میزان تردد شبانه در شهر قزوین 11/6 درصد نسبت به هفته پیش از آن کاهش یافت.

وی افزود: بر اساس این آمار 14/5 درصد کاهش در راه‌های عبوری نظیر بلوار شهید سلیمانی، شهید بهشتی و شهید باهنر بود و 8/6 درصد کاهش در ترددهای مرکز شهر اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این مدت ترددهای کل روز 4/9 درصد کاهش یافت، اضافه کرد: 5/3 درصد کاهش در راه‌های عبوری و 4/2 درصد کاهش در مرکز شهر رخ داد.

به گفته زرآبادی‌پور؛ مقایسه هفته گذشته با مدت مشابه سال 99 نشان می‌دهد تردد شبانه در شهر قزوین حدود 33/5 درصد کاهش داشته است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در راه‌های عبوری 24/2 درصد کاهش تردد و در مرکز شهر 42/8 درصد کاهش رخ داده است.

امسال نسبت به سال گذشته با افزایش تردد روزانه روبه‌رو هستیم

زرآبادی‌پور بیان کرد: اما بر اساس همین مقایسه، تردد روزانه در شهر طی هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل حتی با افزایش نیز همراه بوده به طوری که 4/3 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: میزان افزایش تردد روزانه در راه‌های عبوری 3/67 درصد و در مرکز شهر 4/96 درصد بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته با اجرای قرنطینه و اعمال محدودیت‌ها مردم به واقع همراهی کردند، ادامه داد: سال گذشته همین امر منجر به کاهش ترددها شد؛ اما امسال نسبت به سال گذشته حتی با افزایش تردد روزانه نیز روبه‌رو هستیم.

زرآبادی‌پور در پایان گفت: گرچه هفته قبل نسبت به هفته پیش از آن کاهش تردد داشته‌ایم اما به اندازه کاهش تردد در مدت مشابه سال قبل نبوده است و در واقع می‌توان گفت که اثرگذاری محدودیت‌ها منوط به همراهی مردم و کاهش ترددهای آنان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان