۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پیگیر جذب اعتبار ملی برای حفظ باغستان قزوین خواهم شد
کد خبر: ۳۴۹۵۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۳۰ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس:

پیگیر جذب اعتبار ملی برای حفظ باغستان قزوین خواهم شد

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: تخصیص اعتبارات ملی مکفی برای حفظ باغستان یک ضرورت است، از این رو این موضوع را در مجلس به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

پیگیر جذب اعتبار ملی برای حفظ باغستان قزوین خواهم شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در بازدید میدانی از باغستان قزوین با جمعی از نمایندگان باغداران قزوین دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن قدردانی از باغداران که غیرتمندانه نسل به نسل از زیست بوم زیبای باغستان نگهداری می‌کنند، اظهار کرد: باغستان قزوین یکی از مجاری تنفسی کشور محسوب می‌شود و اعتقاد راسخ دارم اگر تهران قلب کشور باشد بی شک قزوین با توجه به موقعیت استراتژیک و ژئو پولتیک آن می‌تواند شاهرگ حیاتی و آئورت آن محسوب شود.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس تصریح کرد: تخصیص اعتبارات ملی مکفی برای حفظ باغستان یک ضرورت است، از این رو این موضوع را در مجلس به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد؛ هرچند به نتیجه رسیدن آن زمان بر است اما از این موضوع کوتاه نخواهیم آمد.

وی عنوان کرد: امروز باغستان قزوین با مشکلاتی در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه تامین آب، امنیت، مدیریت و ثبت اسناد روبروست، اگر گامی برای حل مشکلات آن برداشته نشود به مرور باغستان را از دست خواهیم داد که این موضوع موجب خسرانی بزرگ برای کشور خواهد شد.

محمدبیگی در پایان گفت: از اعضای فراکسیون محیط زیست برای سفر به استان قزوین و بازدید میدانی از باغستان همچنین بررسی مشکلات حوزه محیط زیست استان دعوت کرده‌ام و امیدواریم سفر رئیس و اعضای فراکسیون محیط‌زیست دستاوردهای خوبی را برای حوزه زیست محیطی استان قزوین به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان