۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همراهی ۹۸ درصدی اصناف با محدودیت‌های موج چهارم کرونا
کد خبر: ۳۴۹۵۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۳۰ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار آوج خبرداد

همراهی ۹۸ درصدی اصناف با محدودیت‌های موج چهارم کرونا

فرماندار شهرستان آوج از همراهی ۹۸ درصدی اصناف این شهرستان از طرح تعطیلی ۱۰ روزه موج چهارم کرونا خبر داد.

همراهی ۹۸ درصدی اصناف با محدودیت‌های موج چهارم کرونا
نصرت اله علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اولین روز از آغاز طرح تعطیلی ۱۰ روزه برخی از ادارات و اصناف با بازدید و نظارت تیم بازرسی متشکل از ادارات فرمانداری، بخشداری، بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت و معدن، هلال احمر، اصناف و دامپزشکی بالغ بر ۹۸درصد اصناف مشمول طرح به صورت خودجوش با طرح تعطیلی ۱۰ روزه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان آوج همکاری و همراهی نشان دادند.

وی افزود: با توجه به‌ موج چهارم کرونا، سلامت و حفظ جان شهروندان مهمترین و اصلی‌ترین هدف اجرای این طرح است و همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها باید بر پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس ناشناخته و خطرناک متمرکز شود.

شهروندان از هرگونه تجمع و دورهم نشینی در این ایام پرهیز کنند
فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: کار نظارت و بازرسی از نحوه اجرای این طرح طبق برنامه ریزی صورت گرفته به صورت روزانه با همکاری ادارات مسئول ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تشکیل پرونده و معرفی به تعزیرات و دستگاه قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت. 

وی با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد و به ویژه اصناف در اجرای این طرح بر همکاری و همراهی عموم شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع و دورهم نشینی در این ایام تاکید کرد. 

علیرضایی در پایان گفت: قطعا هیچ فردی از تعطیلی اصناف در این شرایط سخت اقتصادی خشنود و راضی نیست؛ اما ارزش و جایگاه مقوله ای به عنوان حفظ جان و سلامت شهروندان به اندازه‌ای والا و مورد تاکید و تایید دین مبین اسلام و همه مکاتب الهی و انسانی است که ناگزیر همه موظف و مکلف هستیم که در این راستا حرکت کنیم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان