۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ارتش در دفاع از کشور مقتدرانه نقش‌آفرینی می‌کند/ در عرصه خدمت به مردم محدودیتی نمی‌شناسیم
کد خبر: ۳۴۹۵۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۹ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین:

ارتش در دفاع از کشور مقتدرانه نقش‌آفرینی می‌کند/ در عرصه خدمت به مردم محدودیتی نمی‌شناسیم

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ رزهی قزوین گفت: ارتش با اقتدار تمام در کنار نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای کشور با اراده‌ و عزمی استوار ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کند.

ارتش در دفاع از کشور مقتدرانه نقش‌آفرینی می‌کند/ در عرصه خدمت به مردم محدودیتی نمی‌شناسیم
امیر بابک جلالیان در حاشیه برگزاری مراسم روز ارتش در لشگر ۱۶ زرهی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: از روز نخست پیمان بستیم تا پای جان از مرزهای کشور دفاع کرده و تمام وجود خود را در راه کشور و ملت فدا کنیم و قدردان ولایت فقیه هستیم.

وی افزود: نیروی مسلح و ارتش به ملت و رهبر خود افتخار می‌کند و ما نیز به داشتن این نعمت افتخار می‌کنیم و با کمال تواضع در خدمت آنها هستیم.

فرمانده قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین با اشاره به ظرفیت‌های ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: ارتش با محبوبیت و اقتدار تمام در کنار نیروهای مسلح برای دفاع از مرزهای کشور با اراده‌ و عزمی استوار ایستاده است و نقش‌آفرینی می‌کند.

ارتش هیچ محدودیتی برای خود در خدمت رسانی قائل نیست

جلالیان با بیان اینکه آمادگی نیروهای مسلح فراتر از یک شعار و ادعاست، یادآور شد: نیروهای مسلح با تمام توان برای دفاع از مرزها حضور دارند به طوریکه در گذشته و امروز ثابت شده کسی جرات نکرده است گوشه چشمی به مال و خاک میهن داشته باشد.

وی ادامه داد: ارتش هیچ محدودیتی برای خود در خدمت رسانی قائل نیست و هر جا نیاز باشد در خدمت مردم است؛ امروز در کنار اقتدار نیروهای مسلح، احساس امنیت بالا در کشور به خوبی قابل لمس است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وظیفه ارتش حفاظت و صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی است؛ افزود: امروز وجود امنیت و فعالیت اقتصادی در کشور برگرفته از حضور دلیرمردان در مرزهای کشور برای پاسداست از مرز و بوم است؛ نیروهای ارتش در این مرزها حضور جدی و مستمر دارند.

برگزاری برنامه روز ارتش در سال‌جاری به صورت رژه خودرویی

وی عنوان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های روز ارتش در سال‌جاری به صورت خاص و به صورت رژه خودرویی برگزار شد.

جلالیان با اشاره به اینکه به عنوان فردی نظامی به انتخابات و سرنوشت کشور علاقمندیم، عنوان کرد: اینکه بیان می‌شود مشکلات مختلفی در کشور وجود دارد، آیا این مشکلات مجوزی برای عدم شرکت در انتخابات است، چطور می‌توان در انتخابات پیش رو شرکت نکرد و جواب خون شهید را داد؛ لذا همه تلاش خواهیم کرد در انتخابات حضور داشته و وظیفه و تکلیف دینی و سیاسی خود را ادا کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به سیاست‌های ارتش در تحقق راهبرد سال‌جاری و توجه به منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: در حیطه فعالیت خود در راستای حمایت از اقتصاد کشور تلاش خواهیم کرد و با افتخار اعلام می‌کنیم فرزندان ملت در ارتش با اقتدار و شجاعتی مثال زدنی در خدمت ایران اسلامی، رهبری و مردم هستند و اجازه نخواهیم داد به خاک کشور تجاوزی صورت گیرد.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان