۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رشد ۴۰درصدی پرداخت عوارض نوسازی در قزوین
کد خبر: ۳۴۹۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۹ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبرداد

رشد ۴۰درصدی پرداخت عوارض نوسازی در قزوین

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: سال گذشته شهروندان منطقه یک قزوین بیش از ۲۰ میلیارد ریال عوارض نوسازی به شهرداری پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۴۰درصد رشد داشته است.

رشد ۴۰درصدی پرداخت عوارض نوسازی در قزوین
اصغر بهنام زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۴ مورد پرونده تخلفات ساخت و ساز از واحد شهرسازی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع  داده شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این تعداد برای یک هزار و ۱۴۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ رای صادر شده و ۹۰۰ پرونده نیز درحال بررسی و در انتظار صدور رای است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اضافه کرد: ۱۹۹ پرونده که آرای آن در کمیسیون ماده ۱۰۰ اخذ شده برای اجرای حکم به واحد اجرایی احکام ارجاع شده است.

رشد50درصدی تخلفات ساختمانی در منطقه یک قزوین

وی تاکید کرد: مالکان در احداث ساختمان باید براساس پروانه ساختمانی صادره اقدام کرده و از افزودن نما و تغییر نقشه ساختمانی خودداری کنند تا از هدر رفتن سرمایه و اتلاف زمان جلوگیری شود.

این مقام مسئول یادآور شد: سال گذشته شهروندان منطقه یک بیش از ۲۰ میلیارد ریال عوارض نوسازی به شهرداری پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه ۴۰درصد رشد داشته است.

بهنام زاده گفت: درآمد حاصل از پرداخت عوارض نوسازی در محلات مختلف برای احداث فضای سبز، خانه‎های فرهنگ و زیبا سازی هزینه می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

منوچهر پاک زاد / ۱۱ اسف ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

بنده آپارتمانی در منطقه ۲ دارم و تا کنون ۴ بار از طریق سایت شهرداری قزوین اقدام به پرداخت عوارض کردم و همیشه فرایند ناموفق بوده و پول از حسابم کسر شده و مدتی سرگردان و پیگیری کرده ام تا بزحمت در سایت شهرداری پرداختم مشاهده شده به کارکنان درآمد شهرداری زنگ زدم میگن میدانیم و هر چه میگیم کسی گوشش بدهکار نیست
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان