۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲محفل جزخوانی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۹۴۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۷ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان:

۲محفل جزخوانی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان در قزوین برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری دو محفل جزخوانی و تربیتی جهت ارتقاء سطح تلاوت نونهالان و نوجوانان در ۲ بقعه چهار انبیا (ص) و آمنه خاتون (س) خبر داد. و یک محفل جزخوانی ویژه بزرگسالان در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

۲محفل جزخوانی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان در قزوین برگزار می‌شود
علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: در راستای حمایت از مؤسسات قرآنی و ایجاد فضای انگیزشی و ترغیب نونهالان و نوجوانان به آموزه‌ها و فعالیت‌های قرآنی، دو محفل جزخوانی و تربیتی جهت ارتقاء سطح تلاوت نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: محافل جزخوانی در ۲ بقعه امامزاده صالح ابن الحسن(ع) و بقعه چهارانبیاء(ص) بعداز نماز ظهر و عصر و بقعه آمنه خاتون(س) ساعت ۱۵ با تلاوت قاریان نونهال و نوجوان در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: همچنین یک آئین جزخوانی ویژه بزرگسالان نیز در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) طبق روال هر ساله، بعداز نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های تدوین شده در اکثر امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان قزوین آئین جزخوانی و ترتیل خوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد و هر شهرستان حداقل یک آئین جزخوانی روزانه را در بقعه شاخص خود با حضور قاریان و حافظان برتر شهرستانی برگزار خواهند کرد.

این مقام مسئول گفت: اما با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا در استان و رنگ بندی جدید کرونایی، برگزاری هرگونه مراسم، منوط به نظر ستاد مرکزی پیشگیری و مبارزه با بیماری کروناست.

رئیس اداره امور قرآنی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نونهالان و نوجوانان قرآنی استان با همکاری مشارکت شورای عالی قرآن استان خبر داد.

وی در پایان گفت: در راستای افزایش معلومات و آموزه‌های قرآنی و ارتقاء سطح کیفی قرائت ویژه نوجوانان و نونهالان قرآنی با مشارکت شورای عالی قرآن استان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان در جمعه‌های ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) کردیم. انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان