۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳۲۱بیمار دیگر قربانی کرونا شدند/ شناسایی ۲۵۰۷۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور
کد خبر: ۳۴۹۴۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۶ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت:

۳۲۱بیمار دیگر قربانی کرونا شدند/ شناسایی ۲۵۰۷۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

۳۲۱بیمار دیگر قربانی کرونا شدند/ شناسایی ۲۵۰۷۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

به گزارش خبرنگار سلامت صبح قزوین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۳۶۵ هزار و ۱۶۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰۲ هزار و ۷۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۶۷ هزار و ۸۷۱ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۳۷۳ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و  ۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
منبع: فارس

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان