۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری باند ۳نفره سارقان خودرو و کشف ۶کیلو شیشه از دو مسافر اتوبوس در قزوین
کد خبر: ۳۴۹۴۷۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۶ ساعت: ۱۴:۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین حوادث قزوین؛

دستگیری باند ۳نفره سارقان خودرو و کشف ۶کیلو شیشه از دو مسافر اتوبوس در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری باند۳ نفره سارقان خودرو و موتور سیکلت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند ۳نفره سارقان خودرو و کشف ۶کیلو شیشه از دو مسافر اتوبوس در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری باند3 نفره سارقان خودرو و موتور سیکلت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت در سطح حوزه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: بعد از انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های انجام شده متهم به تشکیل باند سرقت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت پیکان و 2 دستگاه موتور سیکلت اعتراف کرد و باتوجه به اعترافات متهم دستگیر شده در این خصوص یک سارق و یک نفر مالخر نیز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند یک دستگاه وانت پیکان و 2 دستگاه موتور سیکلت اوراق شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه متهمان به همراه اموال کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، از مردم خواست: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و حد المکان از پارک نمودن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کرده و اصول امنیتی مانند استفاده از دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

جانفشانی پلیس فداکار در تاکستان

فرمانده انتظامی استان از جانفشانی پلیس فداکار تاکستانی که برای نجات یک شهروند دچار سوختگی از ناحیه هر دو دست و پاها شد خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر حریق یک خانه باغ در اراضی "خرمدشت" در شهرستان "تاکستان" بلافاصله گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه و مشاهده حریق در یک خانه باغ و بنا به گزارش حاضران در خصوص حضور یکی از شهروندان در داخل حریق استوار یکم "رسول مهرعلیان "برای نجات وی وارد خانه باغ می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: این مامور فداکار پس از ورود به داخل خانه باغ و بررسی تمام نقاط محل خوشبختانه کسی را در محل نیافته اما در حین خروج با توجه به شدت آتش سوزی دچار آسیب و سوختگی از ناحیه هر 2 دست و پا شد.

ابراهیمی اضافه کرد: بلافاصله مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و در بخش سوختگی تحت درمان قرار گرفت. این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از تلاش شجاعانه مامور پلیس و آرزوی سلامتی و طلب شفای عاجل گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را در سخت‌ترین شرایط نیز فدا می‌کنند.

کشف 6 کیلو شیشه از دو مسافر اتوبوس

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 6 کیلو شیشه از یک دستگاه اتوبوس مسافربری و دستگیری 2 نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور" قزوین- تهران " اقدام به توقف یک دستگاه اتوبوس مسافربری کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو با استفاده از شگردهای پلیسی به 2 نفر از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر از اتوبوس پیاده کردند، که در بازرسی از وسایل مسافران مذکور 6 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه افراد دستگیر شده قصد انتقال مواد به استان‌های شمال کشور را داشتند، تصریح کرد، متهمان دستگیر شده به همراه مواد با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 14هزار و 800 نخ سیگار و دستگیری یک نفر در قزوین خبر داد. سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع دخانیات خارجی قاچاق در یک واحد صنفی بررسی موضوع در دستور کار ماموران اطلاعات کلانتری 13 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی با رعایت موازین شرعی اقدام به بازرسی از واحد صنفی مذکور کردند که در بازرسی 14 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق خارجی کشف، یک دستگاه خودروی سواری سمند توقیف و 2 نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه متهمان دستگیر شده باتشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، ارزش تقریبی سیگار کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه حدود 110میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه تخلف و فعالیت غیر مجاز از واحدهای صنفی سریعا مراتب را به استحضار مقامات ذیصلاح برسانند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان