۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تاسیسات آبرسانی روستایی در آوج نیازمند ۵۰میلیارد اعتبار است
کد خبر: ۳۴۹۴۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۶ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان آوج:

تاسیسات آبرسانی روستایی در آوج نیازمند ۵۰میلیارد اعتبار است

فرماندار شهرستان آوج گفت: براساس بررسی‌های انجام شده توسط اداره آبفای شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد تأسیسات در روستا‌های غیر تحت پوشش مورد نیاز است.

تاسیسات آبرسانی روستایی در آوج نیازمند ۵۰میلیارد اعتبار است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، نصرت الله علیرضایی صبح امروز(پنج‌شنبه) در دیدار با مدیر آبفای شهرستان آوج اظهار کرد: اقدامات و طرح‌های بسیار خوبی در حوزه آب شرب شهر‌ها و روستا‌های شهرستان انجام شد و بیش از ۲۰ میلیارد تومان (غیر از اعتبارات طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر آبگرم) در حوزه آب شرب هزینه شده است.

وی یادآور شد: با این اقدامات هم اکنون کمیت و کیفیت آب شرب شهرستان آوج از یک وضعیت پایدار و با درجه استاندارد بالا و مطمئنی برخوردار است.

فرماندار آوج تصریح کرد: نزدیک به دو سال گذشته ۳۶ روستای شهرستان تحت پوشش آبفا نبودند، اما هم اکنون فعالیت‌ها و عملیات اجرایی اعم از اصلاح و بهسازی شبکه، حفر چاه و مرمت چشمه، خط انتقال و احداث مخزن برای تحت پوشش قرار دادن ۹ روستا (چوبینه، پروان، مشانه، نصرت آباد، دانک، آقچه قلعه، میاندره، سنگاوین، قوشه قویی) در حال انجام است و چهار روستا نیز آمادگی خود را برای تحت پوشش قرار گرفتن اعلام کرده‌اند که در سال جاری به عنوان اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: اکثر روستا‌های غیر تحت پوشش به علت اینکه منابع آبی مکفی دارند تمایلی به تحت پوشش ندارند و روستا‌هایی که به صورت مکتوب تمایل خود را اعلام کرده‌اند، عملیات اجرایی در آن‌ها در حال اجرا است.

علیرضایی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده توسط اداره آبفای شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد تأسیسات در روستا‌های غیر تحت پوشش مورد نیاز است و امیدواریم با مشارکت خیران، خودیاری اهالی، جذب اعتبارات ملی و تامین اعتبار توسط کمیته برنامه ریزی استان و شهرستان، این طرح مهم و اساسی در شهرستان به سرانجام مطلوب برسد.

فرماندار شهرستان آوج در این دیدار از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیریت آبفای شهرستان، همکاران و کارشناسان این شرکت و حمایت‌ها و مساعدت‌های مدیرعامل آبفای استان قزوین در طول این مدت تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان