۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین کلید خورد
کد خبر: ۳۴۹۴۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۲۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین کلید خورد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از برگزاری گشت‌های مشترک این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در قزوین کلید خورد
هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: در طرح سراسری ضیافت، این اداره کل به همراه دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و اتاق اصناف به بازارهای اصلی عرضه کننده کالاها و خدمات اساسی و با تاکید بر مصوبات ستاد کرونا، گشت مشترک اعزام خواهد کرد.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در این ایام تاکید کرد: دراین طرح کلیه عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف قرار گرفته‌اند و به پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان توجه ویژه‌ای شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: شعب ویژه‌ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده‌هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می‌گردند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی خواهند شد.

وی در پایان گفت: این طرح از ابتدای ماه رمضان در فروردین ماه آغاز و تا انتهای ماه مبارک ادامه دارد و شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت می‌توانند به سامانه t135.ir مراجعه کرده و یا با شماره 124 تماس بگیرند و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان