۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۴۹۳۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۳ ساعت: ۱۴:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین اجرا می‌شود

رئیس سازمان صمت استان قزوین از اجرای طرح نظارتی وِیژه ماه مبارک رمضان در استان قزوین از امروز خبر داد.

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در قزوین اجرا می‌شود
عزیزالله افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از کالاها، به ویژه مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تشدید فعالیت تیم‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام، تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز شده است.

افضلی همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌های اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ابراز کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی‌های پرمصرف، اقلام لبنی و پروتئینی است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای این طرح گفت: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است که همه صنوف ملزم به رعایت آن هستند.

افضلی گفت: در طرح مذکور برنج وارداتی هندی به نرخ ۱۸۵ هزار ریال، برنج وارداتی تایلندی به قیمت ۱۲۵ هزار ریال، شکر خانوار بسته بندی یک کیلوگرمی ۸۷ هزار ریال، گوشت قرمز منجمد ۸۰۰ هزار ریال و روغن نباتی مطابق نرخ مصوب جهت تنظیم بازار عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: ستاد خبری سازمان صنعت معدن و تجارت نیز همزمان با اجرای طرح به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، شکایات خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان برای رسیدگی اعلام کنند.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان