۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ورود خودروهای غیر بومی به استان قزوین ممنوع است/ برخورد قانونی با متخلفان پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: ۳۴۹۳۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ورود خودروهای غیر بومی به استان قزوین ممنوع است/ برخورد قانونی با متخلفان پروتکل‌های بهداشتی

استاندار قزوین گفت: با افرادی که در سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

ورود خودروهای غیر بومی به استان قزوین ممنوع است/ برخورد قانونی با متخلفان پروتکل‌های بهداشتی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ظهر امروز(شنبه) در هفتاد و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار کرد: با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و بدون ماسک در سطح شهر تردد می‌کنند، به عنوان تهدید کننده امنیت اجتماعی و عمومی، برخورد قانونی خواهد شد.

وی تاکید کرد: ورود خودروهای غیر بومی به استان قزوین همچنان ممنوع است و پلیس راهور ناجا در این زمینه با جدیت بیشتری عمل کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: متاسفانه استان‌های پیرامون قزوین دچار موج شدید کرونا شده‌اند و ممکن است استان قزوین به سرعت تحت تاثیر این استان‌ها قرار گیرد لذا تلاش برای اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا باید با جدیت از سوی مسئولان پیگیری شود.

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در استان قزوین عنوان کرد: از تشکیل مراسمی که مستلزم ایجاد تجمع است، جلوگیری شود، مشاغل به استثنای گروه یک در سطح استان به مدت یک هفته تعطیل است.

این مقام مسئول در پایان گفت: بخش‌های مذهبی استان همکاری خوبی در اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا داشتند و همچنان انتظار داریم همراهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان