۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بازار‌های هفتگی در قزوین تعطیل شد
کد خبر: ۳۴۹۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به منظور مقابله با شیوع کرونا؛

بازار‌های هفتگی در قزوین تعطیل شد

بازار‌های هفتگی قزوین تا اطلاع ثانوی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

بازار‌های هفتگی در قزوین تعطیل شد
علیرضا شمسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با بیان اینکه یکی از راه‌های انتقال سریع ویروس کرونا تجمعات مردمی است، اظهار کرد: در این راستا، بازار‌های هفتگی به دلیل ازدحام جمعیت و احتمال انتشار ویروس کرونا تا اطلاع بعدی دایر نمی‌شود.

وی بیان کرد: بازار‌ها یکی از مکان‌های پرتردد در هر شهر محسوب می‌شود و شهروندان برای تأمین مایحتاج روزمره و ضروری و غیرضروری خود به آن مراجعه می‌کنند که در شرایط فعلی این موضوع به بحران کرونا دامن می‌زند.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین در ادامه از تعطیلی تمامی بازار‌های هفتگی قزوین به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: این تصمیم در ستاد پیشگیری از ویروس کرونا و در راستای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و حفظ سلامت جامعه اتخاذ شده است.

شمسینی تصریح کرد: هم اکنون چهار روز بازار در سطح شهر در حال فعالیت است که شامل شنبه بازار، سه‌شنبه بازار، چهارشنبه بازار و جمعه بازار است.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: شهروندان با رعایت نکات بهداشتی، چون زدن ماسک و دستکش، برای تامین مایحتاج خود به واحد‌های صنفی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان