۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تعطیلی ۲هفته‌ای تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین
کد خبر: ۳۴۹۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۲۵ ↗ لینک کوتاه

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خبرداد

تعطیلی ۲هفته‌ای تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کل استان قزوین به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

تعطیلی ۲هفته‌ای تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین
محمد حسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا در شرایط قرمز، کلیه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در شهرهای قرمز تعطیل است.

وی با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونای استان قزوین بیان کرد: طبق آئین‌نامه‌ و پروتکل‌های وضعیت قرمز، مشاغل و صنوف و فعالیت گروه‌های ۲ و ۳ و ۴ در این شرایط تعطیل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین عنوان کرد: بر این اساس و با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر وضعیت قرمز در استان کلیه مراکز فرهنگی و هنری این گروه‌ها شامل سینما، موزه و باغ موزه، تئاتر، آموزشگاه‌های هنری، کتابخانه‌ها، زبانسراها، موسیقی و همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در کل استان به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: در محدودیت‌های جدید کرونایی، چاپخانه‌ها که جزو گروه یک هستند، می‌توانند به فعالیت خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دهند؛ همچنین نشریات و رسانه‌ها و کار‌هایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت؛ البته واحدهای خدمات چاپی و‌ چاپ دیجیتال شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در طول روزهای آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان