۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سارقان میلیاردی گاراژ دستگیر شدند
کد خبر: ۳۴۹۲۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۹ ساعت: ۱۱:۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

سارقان میلیاردی گاراژ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سرقت به عنف از یک گاراژ و کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سارقان میلیاردی گاراژ دستگیر شدند
سردار ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر وقوع سرقت به عنف از ۱۱ مغازه تعمیرگاهی در یکی از گاراژ‌های قزوین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشدید اقدامات پلیسی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز کار تحقیقاتی و انتظامی، پنج نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی در "ملک آباد" استان البرز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به پلیس آگاهی قزوین منتقل و در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات موجود در پرونده نهایتاً لب به اعتراف گشوده و به سرقت به عنف گاراژ و ۱۱ باب مغازه داخل آن اعتراف و بیان داشتند، محموله مسروقه را با همدستی چهار مالخر به کرج منتقل و به فروش رسانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با راهنمایی سارقان دستگیر شده چهار مالخر در این زمینه دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کل اموال مسروقه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است که سارقان اموال مسروقه را به قیمت بسیار ارزان‌تر به فروش رسانده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: متهمان دستگیر شده برای تعیین تکلیف به مراجع قضائی معرفی شده و از آن طریق با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان