۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرسپولیس- نساجی مازندران/ تدارک سرخ‌ها برای حضور در سرزمین ۷۲ ملت!
کد خبر: ۳۴۹۲۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پرسپولیس- نساجی مازندران/ تدارک سرخ‌ها برای حضور در سرزمین ۷۲ ملت!

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در چارچوب هفته بیستم به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

پرسپولیس- نساجی مازندران/ تدارک سرخ‌ها برای حضور در سرزمین ۷۲ ملت!

به گزارش سرویس ورزی صبح قزوین؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه ساعت ۱۸ و۵۰  دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.  

با توجه به اینکه تست کرونای ۱۰ نفر از اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران مثبت شده است این احتمال وجود دارد این بازی به تعویق بیفتد و همه منتظر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا هستند.  

شاگردان گل محمدی هفته گذشته با وجود ایجاد موقعیت‌های گلزنی فراوان نتوانستند ۳ امتیاز بازی با پدیده را کسب کنند و  فقط یک امتیاز از این بازی به دست آوردند و  با  ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفتند.

علاوه بر این، بازی پرسپولیس و پدیده حاشیه‌هایی به همراه داشت و هر ۲ تیم  به خاطر حضور مغانلو  و فلاحیان  در این بازی از یکدیگر شکایت کردند. همچنین چمن بلند ورزشگاه امام رضا باعث درگیری لفظی کادر فنی پرسپولیس و پدیده با یکدیگر شد.  

به هر حال سرخپوشان پایتخت قصد دارند که از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر نساجی با روحیه بالا کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا شروع کنند.  

دیدار پرسپولیس برابر نساجی می‌تواند بازی تدارکاتی خوبی برای سرخپوشان پایتخت قبل از لیگ قهرمانان آسیا باشد تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و با تمام قوا به مصاف حریف آسیایی خود بروند.  

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود برتری برابر تیم نفت مسجد سلیمان در جایگاه پانزدهم ماندگار شد و این تیم شمالی امیدوار است با برتری برابر پرسپولیس رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.  

تیم نساجی با حضور ساکت الهامی عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال داشته و تاکنون ۲ برد پشت سرهم به دست آورده و امیدوار است که روند رو به رشد خود را ادامه بدهد تا از سقوطش به لیگ دسته یک جلوگیری کند،   اما کار سختی در ادامه بازی‌ها پیش رو دارد.  

اعضای تیم فوتبال نساجی بعد از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان در رختکن خود جشن گرفتند و گفته می‌شود حضور  برخی از افراد در رختکن و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی باعث شد که ۱۰  عضو نساجی  به ویروس کرونا مبتلا شوند و باید دید الهامی برای بازی با پرسپولیس چه تدابیری در نظر می‌گیرد؟!

به هر حال  مسئولان باشگاه نساجی  با وجود ابتلا ۱۰ نفر از اعضای خود به کرونا  آمادگی خود را برای برگزاری بازی با پرسپولیس اعلام کردند و  مشکلی در این باره ندارند و باید دید ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی در این باره می‌گیرد.  

سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با پدیده خراسان مصدوم شد، اما آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای همراهی تیمش برابر تیم نساجی ندارد.

منبع:باشگاه خبر نگاران
انتهای پیام/ 1404

 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان